-
Az Instagram közzétette, hogy a héten átlépték a 200.000 hirdetőt, közösségi felületükön.
-
A lenyűgöző ebben az, hogy csak 5 hónapja elérhető a nagyközönség számára a hirdetési lehetőség.
-
Eleinte 200 nagyobb hirdetőnek nyitotta meg csak a kapuit, majd fejlesztette a hirdetési opciókat, bevonzva ezzel nagy múltú cégeket, és népszerű startupokat egyaránt, a hirdetők táborába.
-
A kapuk kitárásával sokan úgy vélték romlani fog a hirdetések minősége az alkalmazásban, de a jelentés szerint nem ez a helyzet. Eleinte érkeztek azonban panaszok arra vonatkozóan, hogy nem releváns sok felhasználó számára a megjelenített hirdetés.
-
A jelentés szerint a hirdetők 75%-a az Egyesült Államokon kívülről származik.
-
Becslések szerint a Facebook összes mobil hirdetési bevételének 9.5%-a fog az Instagramból jönni, majd a következő évben ez 14%-ig is felkúszhat.
Kép forrása: Deviantart.net
Online Marketing
http://kozossegimedia.hu/online-marketing-tanacsadas/