A Facebook Messenger visszahozná a publikus chatszobákra emlékeztető csoportokat
2016/11/17
AdWords üzenetbővítmény a közvetlenebb ügyfél-kommunikációért
2016/11/21
Mutasd mind

Az Instagram Stories használható üzleti szempontból is? Naná, nem is akárhogy!

Az Instagram Stories használható üzleti szempontból is? Naná, nem is akárhogy!

Különleges módszereket keresel, ahogy az Instagram Storiest használhatnád?

Szeretnéd tudni, hogy mi az, ami már más márkáknak bejött? A videók, a képek és a szövegeknek köszönhetően Instagram Stories-on keresztül is megszólíthatod a követőidet autentikus és személyes módon.

Ebben a cikkben öt tippet mutatunk be, amelynek segítségével Te is könnyedén használhatod az Instagram Stories-t üzleti célra.

#1: Napjaid képekben

Képeket és videókat is használhatunk a saját Instagram Story-jainkhoz. Ezeknek a tartalmaknak nem kell semmilyen különlegességgel bírniuk, valójában a videó egy remek módszer arra, hogy bemutasd, mi történik napról napra a cégedben. Ez akár lehet egy kisvideó a meeting előtti pillanatok, esetleg az autóútból egy részlet vagy egy kép a munkatársakkal. A lényeg, hogy építsd a saját és a cég márkáját is.

#2: A blogposztjaidat alakítsd mini cikkekké

Egy új lehetőséget keresel, ahol megoszthatod a tartalmaidat? Használd az Instagramot, hogy megoszd rövid és velős mondanivalódat. Rengeteg Instagram felhasználó keres dekorációs, háztartási és főzéshez kapcsolódó ötleteket. Az applikációnak hála, ezeket a tippeket és trükköket Te is megkaphatod, egy sokkal modernebb és „élvezetesebb” formátumban.
Hogy mit kell tenned? Először is posztolj egy érdekes cikket a blogodra, majd gyárts hozzá vizuális anyagot. Miután kiválasztottad, hogy melyik blogposztból készítesz majd Story-t, töltsd fel a fotót Instagramra, és illeszd be az url címet, ahol követőid megtalálhatják az egész posztot.  Az is egy megoldás, ha nem Story-t készítesz, hanem csak egyszerűen feltöltöd Instára a rövidített cikkedet és mellékeled hozzá a képet. Azért javasoljuk inkább a Stories használatát, mert a Stories-ba feltöltött tartalmak folyton szem előtt vannak, valamint, ha már egyszer elnyerted a Story-jaiddal a követőid bizalmát, biztosan kíváncsiak lesznek a további történeteidre is.

#3: Egy egyszerű eszköz: Facebook Live

A Facebook Live (Facebook bejelentkezés élőben) egy másik közösségi média eszköz, amelyet már rengeteg vállalat használ. Ha esetleg Te is gyakran készítesz élő felvételeket, gondoltál már arra, hogy a Facebook videódat összekösd az Instagram Stories-zal? Mi sem egyszerűbb, mint kitenni Stories-ba, hogy éppen élőben követhetnek Téged Facebookon, ahogy előadsz/ átadod az új üzletet/ díjat veszel át. Mindez 2 percedbe se kerül, és rengeteg emberhez eljut.
Hogy csináld? Készíts egy átlagos Story-t, és írd rá a rövidített url-t, ahol az élő videót bárki elérheti és megtekintheti.

#4: Mutasd be a termékedet

Hogyha szeretnéd reklámozni a termékedet, az Instagram Stories egy remek módszer arra, hogy bemutasd, hogy is működik az a valóságban. Adj az embereknek tippeket, hogy miképp használhatják a termékedet úgy, ahogy nem is gondolták volna. Mutass nekik kreatív alternatívákat, például, ha italkereskedésed van, adhatsz tippeket, hogy bizonyos italokat mivel lehet keverni, vagy milyen ételekkel harmonizál az ízviláguk.

#5: Mérföldkövek

Kombinálva mindazt, amit eddig leírtam, egész sok követőre, Facebookon pedig sok kedvelőre tehetsz szert. Köszönd meg nekik, hogy követnek Téged, akár a Stories segítségével! Esetleg nyereményjátékot is hirdethetsz e célból, amelyet szintén reklámozhatsz az Instagramon.

Végezetül

Érdekel az Instagram Stories alkalmazása, de nem tudod, hogy hogy használd ki a tulajdonságait? Nem tudod, hogy hogyan legyél minél kreatívabb, hogy ébreszd fel az emberek kíváncsiságát?  Rengeteg vállalattól, civil szervezettől és ügynökségtől lehet jó példákat gyűjteni, csak nyitott szemmel kell járni. Ha használod a Stories-t, az az egyszerű felhasználók számára pozitív üzenettel bír. Használatával azt a tényt közvetíted, hogy számodra fontos a közösségi média és folyamatosan lépést tartasz az újdonságokkal is.

Tehát az Instagram Stories-zal a lehetőségek tárháza vár, a kérdés csak az: élsz-e velük?

Forrás: http://www.socialmediaexaminer.com