Az Instagram Stories használható üzleti szempontból is? Naná, nem is akárhogy!

Különleges módszereket keresel, ahogy az Instagram Storiest használhatnád?

Szeretnéd tudni, hogy mi az, ami már más márkáknak bejött? A videók, a képek és a szövegeknek köszönhetően Instagram Stories-on keresztül is megszólíthatod a követőidet autentikus és személyes módon.

Ebben a cikkben öt tippet mutatunk be, amelynek segítségével Te is könnyedén használhatod az Instagram Stories-t üzleti célra.

#1: Napjaid képekben

Képeket és videókat is használhatunk a saját Instagram Story-jainkhoz. Ezeknek a tartalmaknak nem kell semmilyen különlegességgel bírniuk, valójában a videó egy remek módszer arra, hogy bemutasd, mi történik napról napra a cégedben. Ez akár lehet egy kisvideó a meeting előtti pillanatok, esetleg az autóútból egy részlet vagy egy kép a munkatársakkal. A lényeg, hogy építsd a saját és a cég márkáját is.

#2: A blogposztjaidat alakítsd mini cikkekké

Egy új lehetőséget keresel, ahol megoszthatod a tartalmaidat? Használd az Instagramot, hogy megoszd rövid és velős mondanivalódat. Rengeteg Instagram felhasználó keres dekorációs, háztartási és főzéshez kapcsolódó ötleteket. Az applikációnak hála, ezeket a tippeket és trükköket Te is megkaphatod, egy sokkal modernebb és „élvezetesebb” formátumban.
Hogy mit kell tenned? Először is posztolj egy érdekes cikket a blogodra, majd gyárts hozzá vizuális anyagot. Miután kiválasztottad, hogy melyik blogposztból készítesz majd Story-t, töltsd fel a fotót Instagramra, és illeszd be az url címet, ahol követőid megtalálhatják az egész posztot.  Az is egy megoldás, ha nem Story-t készítesz, hanem csak egyszerűen feltöltöd Instára a rövidített cikkedet és mellékeled hozzá a képet. Azért javasoljuk inkább a Stories használatát, mert a Stories-ba feltöltött tartalmak folyton szem előtt vannak, valamint, ha már egyszer elnyerted a Story-jaiddal a követőid bizalmát, biztosan kíváncsiak lesznek a további történeteidre is.

#3: Egy egyszerű eszköz: Facebook Live

A Facebook Live (Facebook bejelentkezés élőben) egy másik közösségi média eszköz, amelyet már rengeteg vállalat használ. Ha esetleg Te is gyakran készítesz élő felvételeket, gondoltál már arra, hogy a Facebook videódat összekösd az Instagram Stories-zal? Mi sem egyszerűbb, mint kitenni Stories-ba, hogy éppen élőben követhetnek Téged Facebookon, ahogy előadsz/ átadod az új üzletet/ díjat veszel át. Mindez 2 percedbe se kerül, és rengeteg emberhez eljut.
Hogy csináld? Készíts egy átlagos Story-t, és írd rá a rövidített url-t, ahol az élő videót bárki elérheti és megtekintheti.

#4: Mutasd be a termékedet

Hogyha szeretnéd reklámozni a termékedet, az Instagram Stories egy remek módszer arra, hogy bemutasd, hogy is működik az a valóságban. Adj az embereknek tippeket, hogy miképp használhatják a termékedet úgy, ahogy nem is gondolták volna. Mutass nekik kreatív alternatívákat, például, ha italkereskedésed van, adhatsz tippeket, hogy bizonyos italokat mivel lehet keverni, vagy milyen ételekkel harmonizál az ízviláguk.

#5: Mérföldkövek

Kombinálva mindazt, amit eddig leírtam, egész sok követőre, Facebookon pedig sok kedvelőre tehetsz szert. Köszönd meg nekik, hogy követnek Téged, akár a Stories segítségével! Esetleg nyereményjátékot is hirdethetsz e célból, amelyet szintén reklámozhatsz az Instagramon.

Végezetül

Érdekel az Instagram Stories alkalmazása, de nem tudod, hogy hogy használd ki a tulajdonságait? Nem tudod, hogy hogyan legyél minél kreatívabb, hogy ébreszd fel az emberek kíváncsiságát?  Rengeteg vállalattól, civil szervezettől és ügynökségtől lehet jó példákat gyűjteni, csak nyitott szemmel kell járni. Ha használod a Stories-t, az az egyszerű felhasználók számára pozitív üzenettel bír. Használatával azt a tényt közvetíted, hogy számodra fontos a közösségi média és folyamatosan lépést tartasz az újdonságokkal is.

Tehát az Instagram Stories-zal a lehetőségek tárháza vár, a kérdés csak az: élsz-e velük?

Forrás: http://www.socialmediaexaminer.com