A Good Idea Factory tollából

2016/11/21

AdWords üzenetbővítmény a közvetlenebb ügyfél-kommunikációért

Az AdWords új hirdetésbővítménye az üzenetbővítmény, egy manapság már kevésbé használt eszközt von be a mindennapi hirdetési folyamatba: az SMS-t. Az SMS, az okostelefonok elterjedésének és […]
2016/11/18

Az Instagram Stories használható üzleti szempontból is? Naná, nem is akárhogy!

Az Instagram Stories használható üzleti szempontból is? Naná, nem is akárhogy! Különleges módszereket keresel, ahogy az Instagram Storiest használhatnád? Szeretnéd tudni, hogy mi az, ami már […]
2016/11/17

A Facebook Messenger visszahozná a publikus chatszobákra emlékeztető csoportokat

A Facebook folyamatosan arra törekszik, hogy a Messengert minél több tulajdonsággal ruházza fel, valamint igyekszik elérni, hogy az appot olyan versenyképessé tegye, amilyenné csak lehet. A […]
2016/11/15

Változott az Instagram Stories, hasznos új funkciókat kapott

Hasznos új funkciókkal lett gazdagabb az Instagram Stories. Nem beszélhetünk óriási frissítésről, ugyanakkor elvitathatatlan, hogy sokkal célszerűbb kiegészítéseket kapott így az app, amelyeknek minden aktív tartalomgyártó […]
2016/11/14

Webshopod van és hirdetnél AdWords-szel? Mutatunk egy jó stratégiát!

Webshoppal rendelkezők figyelem! Hirdetnétek az AdWords felületén? Véleményem szerint a jól felépített fiók már fél siker, hisz sokkal átláthatóbbá, és kezelhetőbbé teszi a teljes hirdetési rendszert. […]
2016/11/11

Már a Facebook élő videóiban is használhatod a Prisma filtereket!

A Prisma egy fotó- és videó szerkesztő applikáció, amely számos követőre tett szert június óta. Tudtad, hogy mostantól a Prisma szűrőivel az élő Facebook videóidat is […]
2016/11/09

Három egyszerű lépés, hogy növeld a közösségi média követőidet

Kérdezz meg bármilyen marketing-szakembert, vagy jobban mondva bármilyen embert, hogy mit változtatna meg a közösségi média jelenlétében, ha lenne rá lehetősége. A legtöbbször mindnyájan ugyanazt a […]
2016/11/08

Hogy célozd be célközönséged a különböző közösségi platformokon

Miért is használjuk a különböző közösségi platformokat? Miért fordítunk rájuk naponta több munkaórát? Miért gyártjuk rájuk szakadatlanul a tartalmakat? Célközönségünkért. Őket akarjuk elérni, őket akarjuk megszólítani […]