A Good Idea Factory tollából

2016/11/02

AdWords vagy Facebook? Esetleg mindkettő?

Új vagy még az online hirdetések világában és nem tudod eldönteni, hogy mégis milyen eszközzel kezdj neki szolgáltatásod hirdetésének? Hallottál már mind az Adwords hirdetési rendszeréről, […]
2016/11/02

Új vásárlós funkció az Instagramban

Az Egyesült Államokban már néhány cégnél tesztelnek egy új, vásárlást elősegítő funkciót az Instagram hirdetéseken belül. A funkció lényege, hogy a hirdetési kreatívon egy adott ruhadarabra […]
2016/10/28

7 közvélemény-kutatással is alátámasztott Instagram tipp

A Crane által elvégzett idei Magyar Instagram körkép, ismét rengeteg hasznos információval látta el az oldalt céges kommunikációra használó vállalatok marketingeseit. Azoknak akik csak gyorsan érdeklődnének […]
2016/10/28

Miért olyan fontosak a vizuális tartalmak az online marketingben?

Az embereknek létfontosságúak a vizuális tartalmak.  Már több ezer éve használunk vizuális nyomokat, hogy megértsük a körülöttünk lévő világot és a megtapasztalt tudás felhasználásával fejlesszük kommunikációnkat […]
2016/10/25

A legritkább kulcsszóegyezési beállítás AdWords-ben, amely jelentősen csökkentheti PPC kiadásaidat

Ez egy rendhagyó, gyors bejegyzés lesz mindazoknak, akik maguk kezelik fiókjaikat és elfogadnának egy gyors tippet, amely jelentősen csökkentheti a költségeket. Mikor felvisszük kulcsszavainkat az AdWords […]
2016/10/25

Nem tudod, hogy az AdWords fiókodban vagy a landing oldaladon van a hiba? Ezek a mutatók segíthetnek kideríteni!

Nem jönnek úgy az eredmények, ahogy elvárnád, esetleg ahogy korábban jöttek? Nem tudod eldönteni, hogy egy egyszerű AdWords fiókbeállítási probléma az egész okozója vagy valahol a […]
2016/10/21

4 tipp, hogy hogy építsd bele a Halloween-t a közösségi média marketingedbe

Nem mondok újat azzal, hogy a közösségi média jelenlét tökéletes arra, hogy növeld követőidben az elkötelezettséget és párbeszédre késztesd őket. A párbeszéd kialakítására az ünnepek különösen […]
2016/10/19

3 program a tökéletes infografikához

A vizualitásnak óriási szerepe van a marketingben. A vizuális tartalmakat sokkal szívesebben osztjuk meg, valamint informatívabbak is, mintha csak szöveges tartalmat posztolnánk. Tudtad, hogy ha a tartalom képpel […]