A Good Idea Factory tollából

2016/02/19

Mit ne csinálj a közösségi média oldaladon

Általában mindenhol arról van szó, hogy mit csináljunk, hogy csináljuk, most azonban ezt megtörve, szeretnénk pár dolgot említeni, ami elkerülendő, közösségi média oldalunkkal kapcsolatban. Like vadászat […]
2016/02/10

A jó landing page-ek ismérvei

Sokat foglalkozunk a közösségi média nyújtotta előnyökkel, és a szinte minden iparág számára kedvező hirdetési lehetőségekkel, a különböző felületeken. Azonban nem szabad elfelejteni, hogy megfelelő landing […]
2016/01/21

Hogyan érd el a célcsoportod Facebook-on

Mivel a Facebook az internet második legnépszerűbb weboldala, egy vállalatnak/vállalkozásnak elengedhetetlen, hogy jelen legyen rajta, ha fejleszteni szeretné online jelenlétét. Azonban Facebook fiókot fenntartanunk felesleges, ha […]
2016/01/14

Peach – egy új közösségi média oldal

Egy közösségi média oldal sikerének titka, a relevancia fenntartásában rejlik. Amíg olyan eszközöket és funkciókat kínál, amiket az emberek akarnak, addig jelen lehet, de ha aláfagynak […]
2016/01/13

A Twitter újítása a márkáknak: alakítsd a rajongói tweeteket hirdetéssé!

A Twitter elkezdett fejleszteni egy hirdetési szolgáltatást, melynek segítségével az átlag felhasználók tweetjeit céges hirdetéssé alakíthatóak. Új szolgáltatást fog nyújtani a Twitter, ami egyszerűbbé teszi a […]
2016/01/06
közösségi média oldalak

7 tipp az üzleted közösségi média stratégiájához

Az egész világ több mint 46%-a használ már internetet. Napjainkban az internetes forgalom oroszlán része a közösségi médián keresztül történik. Ebből kifolyólag már szinte minden marketing […]
2016/01/05
Snapchat

A Snapchat hirdetési felületet fejlesztésébe kezdett

A Snapchat dolgozni kezdett egy, a digitális hirdetési üzletáguk növekedése szempontjából kritikus összetevőn: egy alkalmazásprogramozási felületen (application programming interface – API), mely lehetősé fogja tenni a […]
2015/12/30
negatív közösségi média komment

Hogyan kezeld az ügyfelek panaszait a közösségi médiában?

Előfordul, hogy ügyfeleid, vevőid negatív kommenteket írnak valamely közösségi média oldaladra? Szükséged van egy tervre, hogyan kezeld ezeket? Gyorsan és megfelelően reagálni a social media negatív […]