A Good Idea Factory tollából

2015/10/05

A Facebook ingyenes?

Ebben a blogbejegyzésünkben szeretnék eloszlatni egy gyakran felmerülő tévhitet, mely szerintem szinte minden hazai vállalkozó fejében vagy ismeretségi körében felbukkant már. Ez pedig nem más, mint […]
2015/10/05

Élő adás, az új social media trend

Ha itthon azt mondjuk, közösségi média, szerintem kivétel nélkül mindenkinek a Facebook ugrik be. Ha kell mondani még néhányat, előkerülhet az Instagram, a Twitter, esetleg a […]
2015/10/01

Facebook hirdetési típus helyi vállalkozásoknak

Sokan nem tudják, hogy a Facebook hirdetéseknek van egy olyan fajtája, amely rendkívül hasznos tud lenni bizonyos üzleteknek, boltoknak, éttermeknek stb.. Ez a helyi ismertség növelésére […]
2015/10/01

10 tipp weboldalunk forgalmának növeléséhez

Az alapvető hirdetési módszerek mellett, mint a Facebook Website Click kampánya vagy a Google AdWords nyújtotta hirdetési lehetőségek, íme néhány tipp, amivel növelhető weboldalunk forgalma. 1. […]
2015/09/02

AdWords Keresési hálózat vs. Keresőoptimalizálás (SEO)

Mindenek előtt fontos tisztázni a fizetett és az organikus találat fogalmát. A fizetett találatok legfelül, az oldalsó sávban, vagy legalul az oldalválasztó számok felett jelennek meg, […]
2015/08/05

Ha a hirdetők aggódnak az AdBlocker programok miatt, koncentráljanak a mobilra

A Genesis Media 11.500 USA-ban élő felnőttet vizsgált meg május végén és június elején, a hirdetés blokkoló programok kapcsán. A felmérésből kiderül, hogy 24%-uk vagy az […]
2015/07/16

Az Adobe legújabb kutatása a digitális hirdetések piacáról

A Facebook továbbra is nyomás alatt tartja a Google hirdetési üzletágát, derül ki az Adobe legújabb kutatásából. Az Adobe a digitális hirdetések legutóbbi 3 hónapját vizsgálta, […]
2015/03/12

Miért nem kell a Startupodnak üzleti terv?

A hatalmas bölcsességek ellenére, Bryan Hamilton szerint az üzleti tervek nem segítenek sokat a kezdő vállalkozóknak. Tapasztalatai szerint ez csak egy eszközként szolgál, hogy megmutassuk, komolyan […]