A Good Idea Factory tollából

2015/12/22
Twitter

Csökkenő organikus elérés – hogyan érinti a Twitter idővonalának változása a márkákat?

Mióta a Twitter szűrt idővonalakkal kísérletezik, ahelyett, hogy minden tweetet megmutatna minden felhasználónak, a márkák elkezdtek foglalkozni azzal, hogy ez a tartalmaik elérésére milyen hatással lesz. […]
2015/12/21

2015 legjobb ügynökségi “üdvözlőkártyái” az ünnepekre

Először is felhívnánk a figyelmet, hogy angol tudásra valahol szükség lesz az alábbi sok-sok videónál. Némelyikhez nem feltétlen, némelyikhez elengedhetetlen. Nagyon sok embernek a világon ez […]
2015/12/17

Blogolás a Facebook-on

A Facebook idén egy kis ráncfelvarrást végzett a Jegyzetek funkcióján. Ezt sokan nem is ismerik, de sokan használják is rendszeresen, méghozzá úgy mint egy saját kis […]
2015/12/15
instagram

10+1 instagram poszt típus

Az Instagram népszerűsége töretlen, sőt, egyre növekszik. Ha sok ember van valahol (jelen esetben felhasználó), ott általában van valamilyen kommunikációs/üzleti lehetősége. Emiatt egyre több vállalkozás erősíti […]
2015/12/09
instagram

Miért nyissunk az Instagram felé?

Habár a vállalkozások kis százaléka hirdet  csak rajta, az Instagram változásokra készül, melyek a hirdetések serkentésére irányulnak. Nemrég bejelentettek egy üzleti-partneri programot, és folyamatosan dolgoznak rajta, […]
2015/12/07

Két újdonság a Facebook háza tájáról!

Néhány napja két új fejlesztéssel jelentkezett a Facebook, mindkettőnek célja, hogy ismerőseinket az általunk éppen megélt pillanathoz még közelebb hozzuk, úgy érezhessék, mintha ott lennének velünk. […]
2015/12/04
snapchat

Merre haladnak a közösségi média hirdetési trendek? Figyeljük a Snapchatet!

Egy korábbi cikkben már írtunk arról, milyen új trend van érvényben a közösségi médiában, melyik lehet az egyik nagy új tartalomtípus. Most egy kicsit a közösségi […]
2015/12/01

4 Facebook oldal funkció, amit nem biztos, hogy használsz

Egy Facebook oldal kezelése nagy feladat, és a sok beállítás és funkció tengerében nem kizárt, hogy nem tudunk egy-két lehetőségről, amik segíthetnek növelni az elérést és […]