A Good Idea Factory tollából

2014/07/01

Reklám az űrben

A “space advertising” vagy űr-reklámozás reklámeszközök alkalmazását jelenti az űrben, vagy valamilyen űrutazáshoz kapcsolható termékmegjelenés. Habár nagyon kevés példa volt rá, rengetegen jelentkeztek már, hogy hirdetnének […]
2014/06/23

A Világbajnokság a Zene és a Márkák

Egyik előző bejegyzésünkben már foglalkoztunk a nagyvállalatok reklámjaival, melyeket a foci Világbajnokságra készítenek, de ebben a bejegyzésben a zene szerepét szeretnénk kiemelni, amely hozzájárul márkájuk erősítéséhez. […]
2014/06/12

A 2014-es foci Világbajnokság ihlette első reklámok

Ahogyan megkezdődik a 2014-es FIFA Világbajnokság, a nemzetközi márkák megragadják a lehetőséget, hogy vicces, szexi és lenyűgöző reklámokkal hirdessék magukat. Összegyűjtöttünk nektek pár eddig megjelent reklámvideót. […]
2014/06/10

Kérdezd az új MINI-t

Az eredetileg angol (de már egy ideje a BMW tulajdonában lévő) autógyár, a MINI mindig híres volt kreatív, hatásos kampányaival, marketing- és reklámfogásaival. Véleményünk szerint a […]
2014/06/10

A Big Mac Sztori résztvevői szemmel

Egyik előző bejegyzésünkben már írtunk a McDonalds új, Instagramot kihasználó kampányáról, a Big Mac Sztoriról. Akkor még a kampány elején voltunk, de most, hogy vége lett […]
2014/04/16

A világ legjobb állása

Ezen bejegyzésünk egy régebbi, ám annál sikeresebb kampányt mutat be, melyről ennek ellenére nem sokan hallottak. Álljunk meg egy pillanatra! Azért akartok nekem fizetni 150.000 dollárt […]
2014/03/10

Elviszi vagy itt fényképezi le? -avagy a Big Mac Sztori

A közösségi hálózatok egyik feltörekvő, viszonylag fiatal tagja (2010) az Instagram. Határozottan növekszik hazánkban is az aktív felhasználók száma és ilyenkor megpróbálhatja egy vállalkozás ezt meglovagolni, […]
2014/03/01

Láttál már pónit, Izlandon, szárazon zúzni?!?!

Sziasztok! Az első KritiKatsa posztot olvassátok, melyből egy sorozat lesz. A lényege, hogy reklámokat, hirdetéseket, kampányokat elemzünk, reméljük közérthetően, de kicsit szakmai szempontokból is. Rengetegen foglalkoznak […]