A Good Idea Factory tollából

2015/10/01

10 tipp weboldalunk forgalmának növeléséhez

Az alapvető hirdetési módszerek mellett, mint a Facebook Website Click kampánya vagy a Google AdWords nyújtotta hirdetési lehetőségek, íme néhány tipp, amivel növelhető weboldalunk forgalma. 1. […]
2015/09/02

AdWords Keresési hálózat vs. Keresőoptimalizálás (SEO)

Mindenek előtt fontos tisztázni a fizetett és az organikus találat fogalmát. A fizetett találatok legfelül, az oldalsó sávban, vagy legalul az oldalválasztó számok felett jelennek meg, […]
2015/08/05

Ha a hirdetők aggódnak az AdBlocker programok miatt, koncentráljanak a mobilra

A Genesis Media 11.500 USA-ban élő felnőttet vizsgált meg május végén és június elején, a hirdetés blokkoló programok kapcsán. A felmérésből kiderül, hogy 24%-uk vagy az […]
2015/07/16

Az Adobe legújabb kutatása a digitális hirdetések piacáról

A Facebook továbbra is nyomás alatt tartja a Google hirdetési üzletágát, derül ki az Adobe legújabb kutatásából. Az Adobe a digitális hirdetések legutóbbi 3 hónapját vizsgálta, […]
2015/03/12

Miért nem kell a Startupodnak üzleti terv?

A hatalmas bölcsességek ellenére, Bryan Hamilton szerint az üzleti tervek nem segítenek sokat a kezdő vállalkozóknak. Tapasztalatai szerint ez csak egy eszközként szolgál, hogy megmutassuk, komolyan […]
2015/03/11

4 tanács, hogy lássák Facebook posztjaidat

Minél több ember érdeklődik a tartalmad iránt, vagy minél több embernek volt pozitív tapasztalata egy termékről vagy szolgáltatásról, amihez bejegyzésünk kapcsolódik, annál több like-ot fog kapni, […]
2015/01/31

Ne a legolcsóbb legyél, hanem a legjobb

Vállalkozások indítóival gyakran előfordul, hogy a cég indításakor azon aggódnak, hogy az áraik hogyan fognak viszonyulni a konkurenciához, versenytársakéhoz. Aztán könnyen arra a következtetésre jutnak, hogy […]
2014/12/05

5 lecke a digitális marketingről

Bill Carmody már 20 éve a digitális marketing világába dolgozik, lévén nagy veterán, megosztott a nagyérdeművel 5 dolgot, amit érdemes megfogadnunk és alkalmaznunk a saját marketingünkben […]