A Good Idea Factory tollából

2016/12/02

5 tipp, amely segít, hogy a tartalmad jó helyezést érjen el a Google-n és sok megosztást a Facebookon

Néhány tartalom többszáz megosztást is kap, ami Google-n nem látszik, míg a többi a Google első találatai között szerepel, mégis kevés rajtuk a social media aktivitás. […]
2016/12/01

Viber Public Accounts és chat bot szolgáltatás

A Viber, amely az egyik legelterjedtebb és legnagyobb hívás – és üzenetküldő alkalmazás, elindította a Public Account (nyilvános fiók) és chatbot-szolgáltatását. Mindennek lényege, hogy csakúgy, mint […]
2016/11/29

A Facebook és az ingyen Wi-Fi

Amíg nem adhatja ingyen, addig segít megtalálni a legközelebbi ingyenes Wi-Fi lehetőséget a Facebook a soron következő alkalmazás frissítésében. A Facebooknak igen nagy célja, hogy internethez […]
2016/11/29

5 nyomós indok, tipp a Google+ mellett

Valamennyire ismerjük mind, hallottunk már ‘Facebook/Twitter verő’ terveiről, halmazszerű ismerősi köreiről és sokunknak az is világos, hogy tevékeny köze van a keresőoptimalizáláshoz: ez a Google + […]
2016/11/25

Téli ünnepek a láthatáron – 5 marketing tipp, ami Neked is segíteni fog, hogy felpörgesd a fogyasztóidat!

Az ünnepek közeledtével Te is gondolkodsz valamilyen ötletes social media marketing kampányon? Ha a válaszod igen, a legjobb helyen jársz! Íme 5 hatásos tipp, amellyel felpörgetheted […]
2016/11/24

Hogyan erősítsd az énmárkádat online? Három tippünkből kiderül

Hiszed vagy sem, de mindenki, aki most olvassa ezt a cikket, értékesít. Mindegy, hogy egy potenciális munkáltatóval vagy befektetővel beszélsz, egy ötletet osztasz meg a csoporttársaiddal […]
2016/11/23

Élő bejelentkezés az Instagram Stories segítségével

Az Instagram végleg ki szeretne már lépni a Snapchat árnyékából, ehhez pedig egy olyan eszközt szállított a legutóbbi frissítésével az Instagram Stories-ba, ami már számottevő különbségként […]
2016/11/21

AdWords üzenetbővítmény a közvetlenebb ügyfél-kommunikációért

Az AdWords új hirdetésbővítménye az üzenetbővítmény, egy manapság már kevésbé használt eszközt von be a mindennapi hirdetési folyamatba: az SMS-t. Az SMS, az okostelefonok elterjedésének és […]