Ahogyan megkezdődik a 2014-es FIFA Világbajnokság, a nemzetközi márkák megragadják a lehetőséget, hogy vicces, szexi és lenyűgöző reklámokkal hirdessék magukat. Összegyűjtöttünk nektek pár eddig megjelent reklámvideót. Céljuk inkább a szórakoztatás mint általában, és ezzel együtt a márkahűség megerősítése, nem feltétlen az értékesítés növelése.
A koreai Kia egy reklámsorozattal állt elő, melyekben a Brazil szupermodell Adriana Lima szerepel, és meggyőzi az amerikai NASCAR, Amerikai Futball vagy éppen Baseball rajongókat, hogy hangolódjanak rá a Világbajnokságra inkább.
https://www.youtube.com/watch?v=OHhFGu4ZuTc
(Klikk után, a YouTube-on a jobb oldalon megtaláljátok a többi videót is)
Az ESPN globális kábel és műholdas televíziós csatorna reklámjában olyan mindennapi beszélgetések hangzanak el, melyekben megjósolják a bajnokság kimenetelét. A végén egy úr pedig azt mondja: “ha 11-esek lesznek, el vagyunk átkozva”, majd megjelenik a “minden 4 évben újra kezdődik ez a beszélgetés” felirat.
https://www.youtube.com/watch?v=Th7nbtKVkLY
A McDonald’s reklámjának főszereplői átlagos emberek, akik különböző trükköket -egyszerűbbeket és hihetetleneket egyaránt- hajtanak végre egy labdával. Szerepel benne kisgyerek, idős úr és magassarkút viselő dekoratív hölgy is egyaránt.
https://www.youtube.com/watch?v=-T7zyezBkuY
A Beats fejhallgató gyártó reklámja férfiakat mutat be, amint fejhallgatót viselve, különböző rituálékkal készülnek fel a meccsre.
“Fuss úgy mintha ez lenne életed utolsó napja,” mondja egy apuka a fiának telefonon keresztül, “fuss a családodért és a barátaidért.”
És végül a Nike csalódást nem okozó, szinte kisfilmnek mondható animált kis sztorija, ahol a nagy futballsztároknak kell megküzdeniük a “gonosz klónokkal”.
https://www.youtube.com/watch?v=Iy1rumvo9xc
Nektek melyik tetszik a legjobban? 🙂
Fotó: flickr felhasználó warrenski
Online Marketing
http://kozossegimedia.hu/online-marketing-tanacsadas/