Neked ismerősek ezek a Snapchat trükkök?
2017/03/01
9 nélkülözhetetlen jártasság a tartalommarketinghez 2017-re!
2017/03/07
Mutasd mind

Jöhetnek az Instagram Stories reklámok

Az Instagram Stories hamar igen nagy siker lett a felhasználók körében, ám mint minden újítás esetében, teljes sikerről csak akkor beszélhetünk, ha pénzt is kereshet vele az alkalmazás üzemeltetője. A Facebooknál pedig már nagyon szívesen könyvelnék sikeresnek az Instagram Stories funkcióját és hogy ez minél hamarabb megtörténhessen, hosszú teszteket követően elindították a hirdetési lehetőségeket a mindenki számára megjelenő Stories tartalmak között!

 

Ne félj, továbbléptetheted majd!

Egy hétköznapi felhasználó számára ez csak annyit jelent majd, hogy ismerőseid napi tartalmait pörgetve 5 másodperc erejéig képes és 15 másodpercig pedig videós reklámok jelenhetnek meg majd az egyes Stories tartalmak között.

A félreértések elkerülése végett látható lesz majd, ha egy kép vagy videó reklám (egy apró de jogosan elhelyezett felirat fog figyelmeztetni) és ha nem tetszik amit kínálnak, akár tovább is léptetheted majd.

 

A számok alapján érdekel minket!

Az Instagram 600 millió felhasználójának 70%-a követ márkákat és a legnézettebb Stories tartalmak harmadát is ilyen márkák, cégek gyártották. Egyértelmű tehát, hogy helye van a hirdetéseknek és véleményem szerint sokkal kevésbé is lesz majd zavaró egy gyors reklám az amúgy is rövid tartalmak között, mint egy hosszabb hirdetés a már várt YouTube videó előtt.

 

Mindent mér!

Hogy le maradjunk analitika nélkül, a Facebook hirdetéskezelőjéből indítható Stories kampányok számtalan adatot mérni fognak, kezdve az eléréstől, az interakciókon át egészen a megtekintési arányokig.

A lehetőség adott, én pedig kíváncsi vagyok, melyik cég fogja a legkreatívabban kihasználni a hirdetések ezen típusát.