• Az Instagram közzétette, hogy a héten átlépték a 200.000 hirdetőt, közösségi felületükön.

  • A lenyűgöző ebben az, hogy csak 5 hónapja elérhető a nagyközönség számára a hirdetési lehetőség.

  • Eleinte 200 nagyobb hirdetőnek nyitotta meg csak a kapuit, majd fejlesztette a hirdetési opciókat, bevonzva ezzel nagy múltú cégeket, és népszerű startupokat egyaránt, a hirdetők táborába.

  • A kapuk kitárásával sokan úgy vélték romlani fog a hirdetések minősége az alkalmazásban, de a jelentés szerint nem ez a helyzet. Eleinte érkeztek azonban panaszok arra vonatkozóan, hogy nem releváns sok felhasználó számára a megjelenített hirdetés.

  • A jelentés szerint a hirdetők 75%-a az Egyesült Államokon kívülről származik.

  • Becslések szerint a Facebook összes mobil hirdetési bevételének 9.5%-a fog az Instagramból jönni, majd a következő évben ez 14%-ig is felkúszhat.

 

Kép forrása: Deviantart.net