A Good Idea Factory tollából

2017/06/20

Felejtsd el a jpg, png kiterjesztéseket, megmutatjuk, hogy készíthetsz kreatív gifeket!

Egy kép többet mondana ezer szónál? Mennyit mondhat akkor egy gif? Június 15-el már úgy kommunikálhatunk Facebookon a kommentmezőben gifekkel, hogy el sem kell hagynunk az […]
2017/06/13

Így választhatod ki marketingcélod Facebook kampányaidhoz!

Mi a célod Facebook kampányoddal? Úgy sejtem, hogy tudod, hisz önmagáért, a célzás meghatározásáért, a hirdetések összerakásának öröméért még nem láttam embert/vállalkozást aki hirdetne. Lennie kell […]
2017/06/07

Miért fontos, hogy legyen Facebook oldalad?

“Miért kell nekünk egyáltalán Facebook oldal?” “Nem elég a honlap?” “Nem jobb, ha majd csak a kollégáimmal megosztjuk az akciókat?”   A fenti kérdésekkel BÁRMIKOR, BÁRKI […]
2017/06/06

Visszatérhet egy régi ismerős Facebookra!

No, nem egy olyan ismerős! Csak egy rég nem látott eszközt lehet esélyünk majd egészen új köntösben látni. A ‘Bökés’ funkciót.   Ha visszagondolunk még a […]
2017/05/30

Megőrizné tartalmainkat az Instagram

Természetesen, csak ha szeretnénk. Bizonyára nincs olyan felhasználó, akinek kivétel nélkül, minden képe tökéletesre sikeredett és az elvárt eredményeket is szállította. Ez esetben mindannyiunknak megvan a […]
2017/05/30

Újítással támad a Snapchat!

Hasznos, hiánypótló és kreatív. Ezekkel a szavakkal lehet leginkább jellemezni a legutóbbi Snapchat frissítéssel érkező újításokat. Az Instagram és a Snapchat közti verseny mára már igen […]
2017/05/23

A CPM jelentése. Induljunk az alapoktól: 5. rész

2017/05/23

Mi a CTR és mikor veheted hasznát? Induljunk az alapoktól: 4. rész

Az előző három ‘Induljunk az alapoktól’ című cikkben leginkább a Facebookra szabottan fejtettem ki a tudnivalókat az adott mutatókkal kapcsolatban. Most szeretném jobban kiszélesíteni a spektrumot, […]