LEGUTÓBBI BEJEGYZÉSEK
Mikor és hogyan kell a Facebooknak fizetni?
Szinte minden ügyfelünk, potenciális érdeklődőnk esetében felmerül ez a kérdés, emiatt úgy gondolom, sokaknak lenne hasznos végre érthetően összefoglalni, hogyan is működik ez a rendszer, mikor, hova, mennyit kell a Facebooknak fizetni. Furcsa, mert habár [...]
7 Közösségi média trend, ami meghatározza 2018-at
Hogyan tervezed használni a közösségi médiát idén? Mik a terveid, hogyan éred el majd a célközönséged? Hajlamosak vagyunk alábecsülni, hogy mennyit változnak a dolgok az idő múlásával. […]
Kattintás minden áron – biztosan megéri? avagy amikor a growth hekkerek túltolják: a kamuhaj története
A growth-hacking lényege, hogy minél gyorsabban és minél kevesebb pénzből növekedjen az üzlet. Ezt általában technológiai, analitikai és kreatív megoldások felhasználásával lehet elérni. Nagyszerű marketingtechnika ez, főleg ha nem viszik túlzásba. A clickbait, más szóval [...]