Az Instagram végleg ki szeretne már lépni a Snapchat árnyékából, ehhez pedig egy olyan eszközt szállított a legutóbbi frissítésével az Instagram Stories-ba, ami már számottevő különbségként fog számítani a két app között hezitáló fiatalok számára.
Legutóbbi frissítésének köszönhetően, már a Facebook felületén lévőhöz igen hasonló, élő videó funkció lehetősége került az Instagramba.
Az Instagram Stories-t napi 100 milliós aktív felhasználói bázissal operál az augusztusi indulása óta, ez pedig már bír akkor jelentőséggel, hogy tovább frissítsék és finomítsák a fiatalok körében oly népszerű felületet.
Miben különbözik az itteni „live”?
Természetesen nem ugyanazt az eszközt kapjuk mint Facebookon. Miért is kapnánk, hisz mind a felhasználók demográfiai adataiban, mind az app felhasználási módjában különbözik a kék nagy testvérétől.
Míg a Facebook élő videók elérhetőek egy meghatározott ideig, addig az Instagram felületén indítottak azonnal elvesznek a felvétel megszakítása után.
Ez elsőre haszontalan kellemetlenségnek hangzik, de két okból is remek újítás.
Egyrészt jó az Instagram számára, hisz az, hogy teljes mértékben eltűnnek a rögzített felvételek, valószínűleg több bátortalan felhasználó számára nyitja meg az „élőzés” kapuját, mint Facebookon.
A másik oldalról nekünk is jó lehet, a rövid ideig elérhető tartalom exkluzivitása ugyanis több követőnkben fog sürgető kényszert ébreszteni az adás követésére.
Felhasználási módjai
Használd ki a valódi élő felvételek előnyeit!
Kommunikáld egy új termékbemutatód, mutasd be a céged minden érdekes szegletét vagy hívj meg valakit egy interjúra. A lényeg, hogy sose felejtsd el hangsúlyozni, mennyire megismételhetetlen tartalomról és eseményről van szó.
Forrás: https://blog.bufferapp.com/
Online Marketing
http://kozossegimedia.hu/online-marketing-tanacsadas/