Annak ellenére, hogy ezek az adatok 2013-ról valóak, a lényeget meglehetősen jól tükrözik. A közösségi média bebizonyította helyét a marketing világában, és a különböző márkák és cégek felismerték a benne rejlő lehetőségeket. Íme 10 adat, amely alátámasztja mindezt.
-
A Facebook elérte a 1.15+ milliárd felhasználót
-
23%-a, ezeknek a felhasználóknak, naponta több mint 5x lép be fiókjába
-
74%-a a marketingeseknek gondolja úgy, hogy a Facebook szükséges a leendő ügyfelek szerzéséhez
-
a Twitter terjed a leggyorsabban az 55-64 éves korosztály között
-
átlagosan 400 millió tweet-et küldenek el naponta
-
a Google+ átlépte az 500 millió felhasználót
-
40%-a a marketingeseknek használja a Google+-t és 67% akarja idén növelni az aktivitását
-
a LinkedIn elérte 238 millió felhasználót. Ezeknek a felhasználóknak az 50%-a rendelkezik diplomával.
-
az Instagram elérte a 130 millió felhasználót
-
halogatni és nem részt venni a Közösségi Médiában most nagyon nagy elszalasztott lehetőség, és nem könnyű gyorsan felzárkózni
Az ekkora mennyiségű embertömeg a közösségi média oldalakon nem csak lenyűgöző, de azt is jelenti, hogy a célközönségünk megtalálható ott.
Legyünk aktívak azokon a felületeken, amiken érdemes cégünk számára
Ha a férfiakat célozzuk ne a Pinteresten próbálkozzunk, az idősebbeket ne az Instagramon próbáljuk elérni stb..
Tegyünk közzé konzisztens, releváns tartalmat
Elkötelezettnek kell lennünk a közösségi média iránt, folyamatosan karban kell tartanunk felületeinket és aktívan tevékenykednünk kell oldalainkon. Figyeljünk oda ki is a közönségünk és nekik készítsük bejegyzéseinket.
Használjuk ki a hirdetési lehetőségeket
Nagyon irányítottan lehet célozni a közösségi média hirdetésekkel, akár a márkánkat, akár a bejegyzéseinket szeretnénk népszerűsíteni.
A Titan SEO alapján
Kép forrása: Flickr – Jason Howie
Online Marketing
http://kozossegimedia.hu/online-marketing-tanacsadas/