AdWords Keresési hálózat vs. Keresőoptimalizálás (SEO)
2015/09/02
Facebook hirdetési típus helyi vállalkozásoknak
2015/10/01
Mutasd mind

10 tipp weboldalunk forgalmának növeléséhez

Az alapvető hirdetési módszerek mellett, mint a Facebook Website Click kampánya vagy a Google AdWords nyújtotta hirdetési lehetőségek, íme néhány tipp, amivel növelhető weboldalunk forgalma.

1. Facebook remarketing

A Facebook egy nagyon jó promóciós eszköz, mind B2B, mind B2C vállalkozásoknak, ám sokan elfelejtik, hogy a klasszikus hirdetések mellett remarketingre is van lehetőség. Elhelyezhetünk egy remarketing kódot a weboldalunkon, és megcélozhatjuk az oldalunkat már meglátogató vásárlókat, potenciális vásárlókat. Már 100 fős közönségnek elindíthatjuk remarketing kampányunkat!

2. Facebook egyéni közönségek e-mail alapján

Facebook-on még egyszer ki tudjuk használni a meglévő e-mail adatbázisainkat. A mellett, hogy időként hírlevelet küldünk rájuk, feltölthetjük Facebook-ra a listát, és megtalálhatjuk mindenki profilját, akinek össze van kötve az e-mail címével. Ez hatalmas előny, mivel így remekül tudunk nekik célozva hirdetni a mobiltelefonjaikon.

3. Az időd 80%-át a hirdetés címsorának megírására fordítsd

Tudtad, hogy 10 emberből 8 csak a címsorát fogja elolvasni a hirdetésednek? Ebből kifolyólag az időnk nagy részét a címsor tökéletesítésével érdemes töltenünk, hogy felkeltsük célcsoportunk figyelmét, és a weboldalra irányítsuk őket. Akár Facebook, Twitter, LinkedIn vagy AdWords hirdetéseket futtatunk, győződjünk meg róla, hogy ütősek a címsoraink.

4. Építs e-mail listát

A fentiekben említett, közösségi médiában való alkalmazása mellett, remek lehetőség kínál, hogy hírlevélen keresztül irányítsunk forgalmat weboldalunkra. Remek, könnyen kezelhető, ingyenes hírlevél programok nyújtanak ehhez segítséget, mint például a MailChimp vagy a Drip.

5. Blogolj

A blogolás tényleg növeli a forgalmat weboldalunkon. Egy cég egy kísérletben 2-ről 10-re emelte a heti bejegyzési mennyiséget, és 300%-os növekedést értek el a forgalomban, mindössze egy hónapon belül. Egy Convirza nevű cég, egy hasonló kísérlettel, még jobb eredményeket produkált.

6. Népszerűsítsd a blogod a Facebook-on

A Facebook-on nemrégiben nagyon csökkentek az organikus elérések, ezért alig fogják páran látni, amit csak úgy kiteszünk közösségi média oldalunkra, tehát egy kicsit meg kell támogatnunk őket. Jó stratégia lehet, ha van egy folyamatosan futó kampányunk, mely kiemeli a bejegyzéseinket, továbbá továbbcélzunk az egyéni listáinkra (mint például a fent említett e-mail adatbázis) és a remarketing listáinkra.

7. Cserélj blogbejegyzéseket más oldalakkal

Más blogokon való megjelenéssel új közönségeket csábíthatunk oldalunkra. Ehhez először is keresni kell olyan blogokat, melyek hasonló iparágban tevékenykednek, hasonló méretűek és a célközönségünk is némiképp egyezik. Utána fel kell keresni egy szerkesztőt vagy az oldal adminisztrátorát, hogy volna e hajlandóságuk bejegyzéseket cserélni, megjeleníteni egymás oldalán és visszalinkelni a forrásra. Figyeljünk azonban, hogy ne állítsunk elő ismétlődő tartalmat!

8. Legyél külsős szerző

A más weboldalakra való írás jó módszer a saját oldalunk  forgalmának növelésére. Ha fel van tüntetve a nevünk és weboldalunk, akkor jelentős mennyiségű ember érkezhet ezekről a weboldalakról.

Hogy “befogadjanak” több oldalra, fel kell küzdenünk magunkat. Tökéletesíteni kell az írási képességeinket is, ehhez pedig illő minden nap írni. Minél többet írsz, annál jobb leszel és annál nagyobb az esélye, hogy vendég szerző lehetsz más oldalakon.

9. Csinálj kvízt

A kvízek szórakoztató tartalmak, melyek nagyon jól használhatóak arra, hogy kapcsolatot teremtsünk közönségünkkel. Promótáljuk a közösségi média oldalainkon, az embereknek szórakoztató tartalmat szolgáltat és szívesen osztják tovább ismerőseiknek. Vannak oldalak/eszközök melyek nagy segítségek ebben, ilyen például a Qzzr, ahol ingyenesen készíthetünk igényes kvízeket és felhasználhatjuk blogunkon.

10. Keress partnereket az iparágadban

Általában rengeteg partneri együttműködésre van lehetősége minden üzletnek. A nehéz része, hogy megtaláljuk ezeket a lehetőségeket és kialakítsunk egy jól működő viszonyt. Sok más cég is keres ilyen együttműködést és gyakran szívesen fogadják. Kölcsönösen előnyös egy kis leírással egymást feltüntetni a weboldalakon, jó eséllyel szállíthat vevőket/ügyfelek cégünknek.

Az entrepreneur.com cikke alapján
Kép forrása: Wikimedia Commons