Így szerezz ingyenes és jogtiszta képeket a Google-ről!
2016/12/06
Mi az az 5 lépés, amellyel eléred az Y generációt?
2016/12/09
Mutasd mind

3 merész becslés a 2017-es közösségi média trendekről

Desk Calendar Representing Year Two Thousand Seventeen

A 2016-os év egy elég meghatározó és innovatív éve volt a social mediának, amely rengeteg változást hozott.

Létrejött a Facebook Live, a Snapchat is rengeteget fejlődött, illetve az Instagram folyamatosan versenyezve a Snapchattel, Snapchat-szerű funkciókat épített bele az applikációba.

Mivel ilyen sok változás történt, lehet, hogy ez a 3 merész jövendölés is beigazolódik a jövőben. Mutatjuk, hogy mikre gondolunk:

#1 Eladják a Twittert

Ez az egyik legmerészebb állítás, de ragaszkodunk hozzá. A Twitter sok problémával küzdött az elmúlt évben. A nyereséggel kapcsolatban számos probléma adódott, a vezetés és a vezetők döntései folyton megkérdőjeleződtek, és a dolgozók 8%-át elbocsátották, ezzel is alkalmazkodva a kialakult helyzethez.

Miután felröppent a hír, hogy eladják a Twittert, a potenciális vásárlók, mint a Salesforce, Google és a Disney, mind-mind lecsapott a lehetőségre.

A cég folyamatos nehézségei könnyedén vezethetnek ahhoz, hogy valóban eladják a Twittert, ezzel ráruházva a felelősséget valakire, hogy a tweetekből profitot teremtsen, ami valóban nagy nyomás, hiszen a többi platform addig folyamatosan fejlődik.

#2 Az élő, illetve az előre felvett videók fognak dominálni az összes platformon

Facebook, Twitter, Snapchat, YouTube – az összes nagy közösségi média szereplő tett már nagy lépéseket afelé, hogy fejlessze az élő videózás lehetőségét. Az élő videók készítése 2016-ban drámaian nőtt, élén a Facebookkal, aki egy teljesen új jelentést adott az élő videó készítés fogalmának.

Az élő videók megjelenése a felhasználókat és a márkákat is rögtön beszippantotta, hiszen látták, hogy az ilyen típusú megjelenéssel sokkal több elérésre tehetnek szert, mint a hagyományos posztokkal.

2017 közeledtével a videó garantáltan felülmúlja majd a többi, más típusú tartalmakat. Azt gondoljuk, hogy mind a márkák, mind a vállalkozások és a magánemberek, celebek is akcióba lendülnek majd.

Az élő videó főbb előnyei, hogy a videóban könnyedén említhetünk olyan információkat, mint amelyek a más tartalom esetében sokkal időigényesebbek lennének. Nem beszélve a kommunikáció és a metakommunikáció erejéről, melynek köszönhetően teljesen új emberekhez, csoportokhoz is eljuttathatjuk a mondanivalónkat.

#3 A Pinterest tőzsdére vonul

Ez is egy merész jövendölés, de Todd Morgenfeld felvétele után kíváncsivá váltunk. Todd Morgenfeld lett a Pinterest pénzügyi vezetője októberben, miután távozott a Twitter pénzügyi alelnök pozíciójából. A szilíciumvölgy világában, ha valaki felvesz egy ilyen nagy kaliberű pénzügyi vezetőt, az annak a jele, hogy elkezdődik a cég tőzsdei bevezetése, és ezt a folyamatot bárki végigkísérheti.

A Pinterest bevétele ezzel párhuzamosan folyamatosan nő, és, ha a vállalat eléri a 2018-as várakozásoknak megfelelő 2,8 milliárd dollár bevételt, a tőzsdére kerülés kifejezetten optimális lehetőség lesz majd.

Forrás: http://www.socialmediatoday.com