Munkát váltanál vagy csak mostanában észrevetted, hogy nem elég naprakész a LinkedIn profilod? Mikor volt utoljára, hogy frissítetted LinkedInen a tartalmadat?

Az alábbi cikkben 5 tippet mutatunk, amely segít rendben tartanod a Facebook profilodat:

#1: Frissítsd fel a márkádat!

Az első és legfontosabb a márkád felfrissítése, illetve frissességének fenntartása, ezt javasoljuk első lépésként.

Másodjára, nem árt ellenőrizni azt, hogy megfelelő képek vannak-e jelen az oldalon. Ha nemrég újrapozicionáltad a termékedet, esetleg újat vezettél be a piacra, vagy egyéb újdonság történt a vállalkozásod életében, mondd el a követőidnek is! Hirdess képekkel és releváns tartalommal.

Például a borítóképet érdemes mindig megváltoztatni, amikor valami szokatlan történik az életedben/vállalkozásod életében. Mindenképpen ellenőrizd, hogy a háttérképed megegyezik-e azzal, amit éppen hirdetsz, illetve, hogy hitelesek-e azok az információk/tartalmak, amelyek a LinkedIn profilodon szerepelnek.

#2: Vizsgáld meg a tartalmadat!

Biztos Veled is történt mostanában olyan, amit szívesen megosztanál a nagyvilággal, nem? Írtál egy blogba? Szerepeltél egy videóban? Részt vettél egy képzésen? Ez mind szuper, LinkedIn-re vele! Posztold ezeket a tartalmakat, hogy más is lássa, hogy milyen kompetenciákkal, képességekkel és tapasztalatokkal rendelkezel. Ha az előbb felsoroltak nem voltak igazak rád, akkor ideje továbbképezned magad, vagy valami új dologba belevágnod, hogy lássák, különleges vagy. Így kitűnhetsz a tömegből.

#3: Milyen tapasztalatokkal rendelkezel?

Nem aktuális munkahely, nem aktuális szakmai tapasztalatok megjelenítése. Ezek a leggyakoribb problémák LinkedInen. Archiváld a régebbi tapasztalataidat és bizonyosodj meg róla, hogy aktuális adatokat, aktuális munkahelyet adtál meg.

Továbbá tüntesd fel a releváns, de nem szakmai tapasztalataidat is: ez lehet önkéntesség, publikáció vagy a tanulmányaiddal kapcsolatos tapasztalat.

#4: Csekkold le a linkeket!

Egy lényeges pont: csekkold a linkeket! Hogy hogyan tudod ezt megtenni? Menj a „Connections” menüpont alatt a Contact info-ra, ahol beállíthatod a Twitter profilodat, illetve a weboldalaidat is hozzáadhatod a profilodhoz.

kepkivagas

#5: Csekkold a céges oldaladat!

Csakúgy, mint a hagyományos felhasználói profilod, a céges profilod is frissítésre szorul néhanapján.

Bizonyosodj meg róla, hogy a háttérképed releváns, valamint arról, hogy a céges leírás friss információkat tartalmaz-e. Hangsúlyozd ki az „About us” részt, ahol minden érdekesebb, részletesebb dolgot leírhatsz.

Fontos megemlíteni ezen kívül, hogy több helyre is posztolhatsz. Ami Facebookon releváns, azt ugyanúgy LinkedIn-re is kiteheted. Persze érdemesebb LinkedIn-re a szakmaibb cikkeket posztolni, illetve az olyan újdonságokat, amelyeket mindenképp közvetítenél a szakmai közönségednek.

#Végezetül

Ez egy remek lehetőség, főleg így év vége felé, hogy rendezz egy „nagytakarítást”, rendezd a dolgaidat, illetve, hogy frissítsd a tartalmadat. Vizsgálj meg minden szegmenst, ne maradjanak irreleváns információk az adatlapodon, legyen szó eredményekről, önkéntes vagy szakmai tapasztalatról, érdeklődési körről.

Az új LinkedIn változtatásoknak köszönhetően, érdemes többször nézned, többször frissítened a profilodat. Jó ötlet lehet egy emlékeztetőt beállítani, ami jelez bizonyos időközönként. Innen tudhatod, hogy érdemes átfutnod ezt a platformot is. Ha már egyszer felregisztráltál, legalább nézzen ki úgy az adatlapod, ahogyan valóban szeretnéd.

Forrás: http://www.socialmediaexaminer.com/