A 6 legjobb Instagram marketingeszköz
2016/10/06
9+1 AdWords praktika, amiről nem tudtál (valószínűleg)
2016/10/11
Mutasd mind

5 tipp, hogy hogyan használd 360 fokos fotóidat üzleti célra

Hallottál már a 360 fokos képekről?

Ha igen, belegondoltál már abba, hogy ezek üzleti célra is remekül felhasználhatók?

A Facebook 360 fokos fotói lehetővé teszik, hogy minél élethűbb élményt nyújts a Facebook rajongóid számára.

Összeszedtünk 5 tippet Neked, ami segít kiigazodni abban, hogy miért érdemes ezeket a fotókat vállalati szempontból is felhasználni.

Mi is pontosan a Facebook 360° fotó?

A hagyományos fotókkal ellentétben a Facebook 360 fokos képei 3D hatást nyújtanak. A feltöltés fázisa előtt vess össze egy hagyományos képet és egy 360 fokosat ugyanarról a jelenetről. Íme, egy normál fotó:

photo_2016-_10-_05-_15_40_45_1024

Most pedig ugyanarról a helyszínről egy 360 fokos is:

 

#1: Mutasd meg a vevőidnek a boltodat vagy különleges termékeidet, hogy beindítsd a forgalmad

Ha még nem látták sokan az üzletedet vagy csak nemrég nyitottál, keltsd fel fogyasztóid érdeklődését, ossz meg róla egy 360 fokos fotót! Mielőtt elkészíted a képet a boltod belsejéről, bizonyosodj meg róla, hogy a polcok rendezettek és nincs hiány semmilyen termékből. Hisz mindenki tudja, az első benyomás sorsdöntő. Hogyha az üzleted minden nap reggeltől estig tömve van vásárlókkal, valószínűleg a legjobb döntés, ha nyitás előtt vagy zárás után készíted el a képet. Vigyázz, ha túl sok vevő van a képen, az homályos, rossz minőségű 360 fokos fotót eredményezhet.

#2: Hirdesd az eseményedet – posztolj élőben!

Nálatok is vannak jeles üzleti események? Mutass pár kulisszafotót, hogy a vevőid is bepillanthassanak a cég életébe! Amerikában a Chicago Open Air Festival szervezői osztottak meg 360 fokos fesztiválképeket, ezzel is vonzóvá téve az amúgyis elég népszerű eseményt. Hogyha a látogatóid eleve érdeklődnek a rendezvényed iránt, egy ütős kép extra mozgatórugó lehet számukra.

#3: Ossz meg népszerű helyeket, hogy megtalálják a boltod!

Sokszor hívnak azzal a kérdéssel, hogy merre található az üzleted? Tüntesd fel a 360 fokos fotódon a legközelebbi Starbucksot, pékséget vagy fodrászt, hogy könnyebbé tegye a tájékozódást.

#4:  Használj werk képeket és trailereket, hogy felkeltsd az érdeklődést

Most készülsz piacra dobni egy új terméket? Gondolkodtál már azon, hogy hogyan lehetne a leghatásosabban elérni az embereket? A Ben-Hur producerei 360 fokos fotókat osztottak meg a forgatásról, ezzel párhuzamosan pedig előzeteseket is posztoltak, amivel még inkább fokozták a filmmel szembeni várakozást.

#5: Egyedi fotók egyenesen a rajongóktól!

Nem jön az inspiráció?  Hívd meg rajongóidat, hogy készítsenek fotókat az üzletedről és környezetéről. Találj ki egy egyedi hashtaget, ami a kampányodhoz kapcsolódik, mint például: #azénboltom és kérd meg követőidet, hogy használják ezt a hashtaget, ha a bolttal kapcsolatos infót posztolnak Facebookon. Ezeket a posztokat könnyen megtalálhatod, ha a hashtag alapján rákeresel. Természetesen az a legjobb, ha a forrásmegjelöléssel továbbosztod ezeket a képeket, hisz így rengeteg emberhez eljuthatnak.

Forrás: http://www.socialmediaexaminer.com/