Az első oldalon szeretnék lenni a Google találati listáján, mik erre a lehetőségek?
2016/03/11
Éves marketing jelentés
2016/04/12
Mutasd mind

Az Instagram is bevezeti az algoritmus vezérelt idővonalat

A múlt hónapban a Twitter bejelentette az algoritmus által vezérelt idővonalat, hogy a felhasználók a számukra legrelevánsabb tartalmakat láthassák. Ezt jól fogadták, csak pár ezer #RIPTwitter hashtag volt a válaszok között, utalva ezzel arra, hogy a döntés a szolgáltató halálát is jelentheti. Tehát összességében jó volt a lépés visszhangja, és most itt a következő nagy bejelentés, mégpedig az Instagram részéről.

Tegnap, Március 15-én a hivatalos blogjukon bejelentették, hogy ők is beállnak az algoritmus által vezérelt játékba. A több mint 400 milliós felhasználói táborral rendelkező Instagram is kénytelen már biztosítani a magas felhasználói élményt, hogy azon tartalmakat kapják az emberek, melyek valóban relevánsak számukra.

A lépés teljesen logikusnak tűnik, sőt már mi is vártuk mikor jelentik be, hiszen a szülőoldal Facebook is így működik, az erőforrások rendelkezésre állnak, és elméletben a megoldás a felhasználók javát szolgálja, mivel csak minőségi bejegyzésekből álló idővonalat kapnak. Egyébként akadhatnak ellenzői is, hiszen rengeteg ember máshogy használja a közösségi médiát, van aki például tájékozódásra a barátait illetően, és neki fontos az idővonal fordított kronológiája.

A jövőben elválik mikorra várhatjuk a váltást, és milyen hatása lesz, de a szakmában dolgozókat nem érte hatalmas meglepetésként a hír.