Felejtsd el a jpg, png kiterjesztéseket, megmutatjuk, hogy készíthetsz kreatív gifeket!
2017.06.20
Instagram vs Snapchat
2017.06.27
Mutasd mind

Érdeklődők keresése Facebookon

Kapcsolatfelvétel, feliratkoztatás, piackutatás, vevői vélemények kérése, regisztrálók toborzása vagy egyéb elérhetőségi adatok megszerzése?

 

Bizonyára Te is számtalanszor adtad már meg weboldalaknak a fenti adatok valamelyikét és ha rendelkezel honlappal, biztos vagyok benne, hogy ott is található egy feliratkoztatást sürgető űrlap.

A gond az, hogy számos esetben meg kell oldanunk míg egy összetettebb kampány során egyáltalán ellátogatnak az űrlapunkat tartalmazó aloldalunkra.

Azok számára, akiknek nem volt sikere ebben a verziójában az űrlapoknak, a Facebook megfordítja a folyamatot és lehetővé teszi, hogy mi célozhassuk be célcsoportunkat a Facebookon létrehozott űrlapunk segítségével.

Ez az  egyszerűen létrehozható egyedi hirdetési forma az ‘Érdeklődőkeresési hirdetés’. Óriási előnye, hogy anélkül szerzi meg a kívánt információkat, hogy akár egy pillanatra is elvinné a kattintót a Facebook felületéről. Nem kell többet a webes kollégákra várni vagy a szövegíróval egyeztetni egy új landing oldal létrehozásáról. Az Érdeklődőkeresési hirdetések bárki által létrehozhatóak, ugyanakkor van egy-két dolog, amire érdemes figyelni!

 

Az első feltétel

Az adatvédelmi szabályzatnak szerepelnie kell oldaladon, hogy annak linkjét majd a hirdetések és űrlapok létrehozása során használhasd.

Már a kampány összeállításának első kattintásai között kell majd, hogy szerepeljen az érdeklődőkeresési hirdetések használati feltételeinek elfogadása. Enélkül nem is hozhatóak létre hirdetések.

Érdemes természetesen mindezek mellett a hirdetésekre vonatkozó szabályzatot is tüzetesebben átlapozni!

 

Létrehozás

A megfelelő kampánycél kiválasztása és a már említett feltételek elfogadása után ismerős lehet a felület, ugyanis hirdetéssorozati szinten ez a kampánytípus sem különbözik nagyon a többitől. A célcsoport szabadon meghatározható (bár 18 év alattiakra, most nem lehet célozni) és a saját optimalizálása szerint is méri a kampány költségeit a hirdetéskezelő.

Az érdekesség csak ezután következik.

 

Hirdetés + űrlap létrehozása

A “Hirdetés” szinten kell létrehoznunk az űrlapot, ám annak előtte magát a hirdetést is. A hirdetés létrehozása itt sem lehet újdonság, ugyanúgy a megszokott típusok közül választhatunk.

Az űrlap ezzel szemben már rácsodálkozásra adhat okot, a hirdetésekben kevésbé jártasok számára:

 
 

A felső három opció egy nagyjából azonos felugró lapot hív elő, a különbség az apróbb beállításokban van csak. Egyértelműen az a biztos választás, amelyik segít elérni célunkat, tehát ha e-mail címeket szeretnénk elkérni, mindenképp az első opciót válasszuk!

 
 

Az ‘Egyéni űrlap létrehozása’ opciónál saját kérdéseket is megadhatunk, így pedig közvélemény-kutatásra is kitűnően használható ez a hirdetési forma.

Persze nem érne sokat ez a kampánytípus, ha nem lehetne később letölteni a beérkező adatokat. Erre minden lehetőség megvan, sőt az alábbi CRM rendszerek bármelyikével is összeköthető a Hirdetéskezelő.