A Facebook legsötétebb eszköze, a Dark Posts
2017/03/28
0+1 lista 2016 legismertebb meme-jeiről
2017/03/30
Mutasd mind

Három időrabló stratégia a közösségi médiában

Nem csak felhasználóként lehet felesleges időt eltölteni a közösségi oldalakon és óriási különbség van a között, hogy a saját szabadidődből áldozol órákat az Instagram vagy a Tumblr tartalmainak felfedezésére vagy hogy mindezen áldozatokat a cégednek kell megfizetnie.

A világon egyre több cég él a közösségi média adta lehetőségekkel, ám ez korántsem jelenti azt, hogy jól is használják a választott felületeket. Ha pedig rosszul használják, azzal csak az idejüket vesztegetik és a várt eredményeket el nem érve hagyják majd ott az online kommunikációjuk ezen ágát. Hogy Veled ez ne fordulhasson elő, összeszedtünk 3 olyan időrabló tevékenységet, amelyeket bűn elkövetni saját márkád, céged ellen.

 

  1. Minden közösségi felülethez való csatlakozás

A közösségi médiában elért sikerek kulcsa nem az, hogy egy adott cég minden létező felületen szerepelteti magát. Ha minden felületen létrehozol egy profilt cégednek, az azt is jelenti, hogy mindegyikre naponta egyesével tartalmat kell gyártanod. Ez pedig iszonyatos idő és még nem is beszéltünk a felületek optimalizálásáról valamint a beérkező interakciók kezeléséről.

Hogy elkerüld ezt a csapdát, válassz olyan felületet, ahol jelen van célcsoportod és ahova rendszeresen tudsz tartalmat is gyártani. Gondold át melyik ezek és kezdj el ott kommunikálni.

 

  1. Légy “közösségi”

A közösségi média egy folyamatos figyelmet és törődést igénylő felület. Egy profil létrehozásával nem tekinthető megoldottnak a feladat és eredményekre sem számíthatunk ha csak ennyit vagyunk hajlandók fektetni a projektbe.

Tartsd a kapcsolatot követőiddel, kezdj beszélgetést velük vagy válaszolj a megkereséseikre. Légy elérhető és nyújts segítséget az irántad érdeklődőknek. Ha teheted tarts nyereményjátékokat, esetleg kérd ki egy-egy fejlesztés során a véleményüket.

Érj el minél több interakciót!

 

  1. Rossz eredmények alapján ítélsz

A kedvelések, illetve az elérés egy remek dolog. Ugyanakkor lehet, hogy a Te céljaidon nem ezen mérőszámok fognak segíteni.

Döntsd el miért kezdted el használni az adott felületet: közönség építése, vásárlások generálása, feliratkozók gyűjtése?
A válasz szerint mérj és kövess minden olyan mutatót, amely fontos lehet számodra!

 

Forrás: socialmediatoday.com