Készíts egyszerű videókat a Facebook segítségével
2017/01/04
6 egyszerű lépés, márkád sikeresebb YouTube jelenlétéért
2017/01/09
Mutasd mind

Így posztolnak az Instagram profik

Az Instagramnak is vannak olyan trükkjei, amelyek túlmutatnak az egyszerű képfeltöltés lehetőségein és használatuk, már csak az igazán profikra jellemző.

Most nem lesz szó az alkalmazás sajátosságainak előnyéről, sem a gyártandó tartalomról, egyszerűen olyan praktikák következnek, amik képesek növelni követőid számát vagy javítani, a több felületen megosztott tartalom esztétikáját.

A most következő tippek nem hosszú távú stratégiai megoldások, hanem szinte mindegyike a képek, videók megosztása során végrehajtandó feladat, így addig ne posztolj több tartalmat, míg tisztában nem leszel a most következőkkel.

A hastagek helye

A hastagek szükségesek a kép felcímkézésére, ami jól jöhet akkor, ha valaki kifejezetten az adott témára keres rá.

Eddig feltöltés előtt, a kép leírásához adtuk ezeket a hastageket, viszont sokkal tanácsosabb, posztolást követően, kommentben hozzáfűzni őket.

Ez egyrészről ugyanúgy becímkézi a képet/videót, másrészről pedig ha több felületen is megosztanád azonnal a képet, akkor például Facebookon nem fognak megjelenni a hastagek, ami által sokkal esztétikusabb lesz majd követőid számára.

Oszd meg több helyen egyszerre

Ha egy képet megosztásra alkalmasnak ítéltél, akkor nem látom okát, hogy ezt miért csak egy felületen osztanád meg. Számos opció kiválasztható még, ahol egyidejűleg megjelenhet a tartalom. A Facebook mindenképp legyen köztük!

Új követők könnyedén

Neil Patel marketinges, akit csak az alábbi címekkel illetnek kommentben ( “The Genius of Social Media Marketing. Author of great tips on Growth Hacking and Bootstrapping.”) az alábbit tette:

Minden 100 random fotóra amit kedvelt, körülbelül 6 új követőt és 21 lájkot kapott. Persze ezek a követők nem feltétlen a legrelevánsabba, ugyanakkor ha meg kell ütni egy bizonyos szintet, akkor ez a módszer feltornászhatja a számokat.

Helyszín?

Mindig jelöld meg a helyszínt, ahol a kép készült. Ez egy remek eszköz lehet lokális üzletek számára, hisz kifejezetten helyekre is rá lehet keresni már. Nem lenne jó, ha ilyenkor megjelenhetnének képeid?

Használj népszerű hastageket

Országonként és nyelvenként eltérő, hogy mik a leggyakrabban használt “kedvencek”.

Ha külföldre, angol nyelvterületre céloznál, az alábbiakat mindig gondold át:

#l4l (Like 4 Like)

#followback

#instafollow

#followher

#followhim

#followall

#follows

#teamfollowback

#FF (Follow Friday)

#tagforlikes

Amennyiben hazai területre lőnél, akkor összhangban az éves trendekkel, jelenleg az alábbiakat ajánlhatom:

#MIK

#LOVE

#HAPPY

#MUTIMITESZEL

#BUDAPEST

#HUNGARY

#FRIENDS

#IKOZOSSEG

Természetesen használatuk csak akkor javasolt, ha a használt hashtagek valamilyen szinten, de kapcsolódnak a Te tartalmadhoz. Egyéb iránt felesleges erőlködni.

+1 tartalom tipp

Az interakciók kreatív elérésére használhatóak az alábbi egyedi filterek:

I <3 MARKETING

Forrás: @gameofthronesofficial

Hajrá!;)

Forrás: http://kimgarst.com/10-instagram-marketing-hacks