Nem tudod, hogy az AdWords fiókodban vagy a landing oldaladon van a hiba? Ezek a mutatók segíthetnek kideríteni!
2016/10/25
Miért olyan fontosak a vizuális tartalmak az online marketingben?
2016/10/28
Mutasd mind

A legritkább kulcsszóegyezési beállítás AdWords-ben, amely jelentősen csökkentheti PPC kiadásaidat

Ez egy rendhagyó, gyors bejegyzés lesz mindazoknak, akik maguk kezelik fiókjaikat és elfogadnának egy gyors tippet, amely jelentősen csökkentheti a költségeket.

Mikor felvisszük kulcsszavainkat az AdWords Editor rendszerében, a felület lehetőséget ad nekünk, hogy válasszunk 3 kulcsszóegyezési típus közül: Általános egyezés (Széles), Kifejezésegyezés és Tökéletes (Pontos) egyezés.

Talán azt már Te is tudod hirdetési tapasztalatból, hogy az általános egyezésű kulcsszavak rengeteg megjelenést generálnak. Hogy ez mennyire jó, az csak a kereső által használt keresési kifejezés és az általunk használt kulcsszó közti relevanciától függ. Ha releváns a megjelenésünk és úgy kattintanak az költségekbe kerül ugyan, de kifizetődő, ellenben ha megjelenésünk nem indokolt, akkor feleslegesen dobjuk ki a kattintási költséget vagy romboljuk fiókunk CTR értékét (nem kattintás esetén).

+

Úgy látod, hogy az általános kulcsszavaid sok, nem releváns megjelenést idéznek elő? Módosítsd, a következőképp:

+példa +kulcsszó

A szavak elé helyezett ‘+’ módosított általánosegyezési típust eredményez. Ez annyiban különbözik az alaptól, hogy nem jelenik meg kulcsszavaink szinonimáira és egyéb, a fiók által kapcsolódónak ítélt keresési kifejezésekre. Ez sok felesleges megjelenésből született kattintástól szabadíthatja meg a fiókot, ami anyagilag is lehet szempont.

Abban az esetben hagyd meg módosítás nélkül kulcsszavaidat, ha szeretnéd látni, milyen egyéb kulcsszó lehetőségek vannak, mire keresnek még nagy általánosságban az emberek.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++