9 nélkülözhetetlen jártasság a tartalommarketinghez 2017-re!
2017/03/07
Facebook útmutató, avagy 9 kötelező parancsolat, minden márkának
2017/03/14
Mutasd mind

Tesztelik a második Facebook üzenőfalat.

Nemcsak az eltűnő fotók és videók küldését, közzétételét vette át a Facebook az Instagram felületéről, pontosabban a Snapchat-től.
Néhány felhasználónál a mobilos alkalmazásban látható egy, az üzenőfallal egyenértékű második hírfolyam, az "Explore".
 
 

Minek a második?

Az Explore a Snapchat Discover funkciójához vagy az Instagram Search and Explore funkciójához hasonlóan olyan tartalmakat mutat majd nekünk, amikkel kapcsolatban konkrétan nem fejeztük ki tetszésünket (tehát nem lájkoltuk), ugyanakkor az algoritmus úgy ítéli meg, hogy érdekelhet bennünket az adott tartalom.

 
 
 
Így csak olyan képeket, videókat vagy cikkeket láthatunk majd, amik szorosan kapcsolódnak az eddig általunk is követett médiumok témájához. Hogy méginkább el tudjuk dönteni, hogy például egy videó érdekes lehet-e a számunkra, a hírfolyamban megjelenő videók felett láthatjuk majd, hogy az hány ismerősünk által lett megtekintve.
 
 

Szerintem

Érdemes már most belegondolni, hogy ha a Facebook komolyan gondolja ezt a frissítést, akkor az milyen lehetőségeket jelenthet majd a hirdetők számára. 

Gyakorlatilag megkétszereződik a hirdetések elhelyezésének lehetősége. Persze csak mobilon és biztos vagyok benne, hogy más hirdetési szabályok fognak vonatkozni az Explore esetében, de akkor is egy új és izgalmas lehetőség nőhet ki mindebből.

Ki várja?


Forrás: mashable.com