Ez több, mint ráncfelvarrás!

Úgy néz ki sikerrel futnak a fizetős hirdetések a Pinterest felületén ugyanis az oldal jelentős struktúrális változásokat eszközölt annak hirdetési felületén.

Követve a nagyokat

 

Facebook és AdWords esetében megszokhattuk már, hogy azok hirdetési felületei egy sokszorosan átgondolt és frissített folyamat során, az optimalizálás lehetőségét végig szem előtt tartva készültek.

 

Ezzel szemben a Pinterest hirdetési fiókja igen fapadosnak mondható. Mindössze egy kampányok lehetőség és az azon belül indított promótált pin lehetőség állt a hirdetni vágyók rendelkezésére.

 

Ez a felállás most változni fog, és a fentiek példájára a kampányok és promótált pinek közé hirdetési csoportokat illeszt a Pinterest.

 

Így fog kinézni:

 

 

 

Mire lesznek jók a csoportok?

 

Kezelhető lesz a célzás és a költségkeret. Ezáltal természetesen a promótált pinek egyidejű tesztelésénél nyújt óriási lehetőséget.

 

Külön költségkeretet adhatunk majd meg egy bizonyos földrajzi célzás, termékcsoport vagy célcsoport részére, akár egy adott kampányon belül.

 

Hogy milyen is lesz majd egy jó csoport, arról itt olvashatsz bővebben!

 

Mindent összevetve úgy néz ki, igen rendesen megérte bevezetni a hirdetési funkcióját a Pinterestnek. Mi pedig már várjuk, hogy nálunk is elérhető legyen!

 

Forrás: business.pinterest.com