A Facebook és az ingyen Wi-Fi
2016/11/29
5 tipp, amely segít, hogy a tartalmad jó helyezést érjen el a Google-n és sok megosztást a Facebookon
2016/12/02
Mutasd mind

Viber Public Accounts és chat bot szolgáltatás

A Viber, amely az egyik legelterjedtebb és legnagyobb hívás – és üzenetküldő alkalmazás, elindította a Public Account (nyilvános fiók) és chatbot-szolgáltatását. Mindennek lényege, hogy csakúgy, mint más social media platformokon, a márkák, vállalkozások és közéleti szereplők személyre szabottan, biztonságosan és gyorsan kommunikálhatnak rajongóikkal és fogyasztóikkal.

A Public Accountnak köszönhetően szerte a világban potenciálisan több mint 800 millió, Magyarországon pedig 2,8 millió aktív Viber-felhasználó érhető el, egyetlen közös platformon.

Mindezt november 30-án mutatta be Atanas Raykov, a Viber közép-kelet-európai vezérigazgatója, a Viber budapesti sajtótájékoztatóján. Jelenleg Magyarországon a nagyobb cégek közül a Telenor, a Sziget, a Netpincér, a Profession, a Nosalty, az Index és a Borháló készítette el nyilvános Public Accountját.

viber

Atanas Raykov kiemelte, hogy ezzel az újítással mostantól egy sokkal személyesebb, egyszerűbb és gyorsabb kommunikációra lesz lehetőség a cégek és a fogyasztók részéről. Különösen hangsúlyozta az innovációt, amely a mai, social media platformokkal teli világban, és a márkák versenypiacon való helytállásához is elengedhetetlenül fontos.

A Chatbotok

A Viber ingyenesen biztosít egy ún. Chat API szolgáltatást, melynek segítségével a márkák ki tudják alakítani saját chat megoldásaikat, valamint saját matricakészletet is létrehozhatnak. Ha bármiben elakadnánk, a rendszer képes megválaszolni bármilyen kérdéseinket.

A botok megkönnyítik az olyan mindennapi tevékenységeket, mint a személyre szabott hírszolgáltatás, álláskeresés, információk hozzávalókról, receptekről és diétás ételekről, főzési tanácsok keresése, illetve a fesztiválinformációk elérése.

Végezetül

Nagyobb vállalkozásoknak, szolgáltatásoknak mindenképp érdemes Public Accountot készíteni, hiszen ebből könnyen látszik majd, hogy az innováció fontos szempont, érték a vállalatnál, valamint egy ilyen profil megléte az ügyfélkezelést és az információgyűjtést is megkönnyíti a fogyasztó számára. Márkaépítési szempontból sem utolsó funkció, nézzétek csak meg máris hány követővel rendelkeznek Viberen a fentebb említett márkák!