Mindazok ellenére, hogy milyen mértékben nőttek a videós tartalmak manapság igen népszerű közösségi oldalakon, kijelenthető, hogy a YouTube maradt továbbra is ennek a rétegnek a királya.

Kihasználod mégis akkor az oldal előnyeit a marketinged során?

Ha nem, akkor engedd meg, hogy 6 pontban ismertessem miképp is tehetnéd ezt meg.

#1. Légy jelen!

Tudom, tudom…egyszerűbben nem is lehetne kezdeni. Viszont amire itt fel szeretném hívni a figyelmet az az, hogy nem kell különálló Google fiókot nyitnod új email címmel ahhoz, hogy lehessen céges fiókod.

Az úgynevezett márkafiókok könnyedén létrehozhatóak, különálló emailcím nélkül, saját Google fiókunkon keresztül. Egy márkafiókot akár többen is kezelhetnek, mindenki a saját Google fiókjából. A tulajdonosa természetesen csak egy fiók lesz.

(A márkafiókról itt tudsz bővebben informálódni, itt pedig akár létre is hozhatsz egyet.)

 

#2. Megfelelő borítókép

Ha létrejött a márkafiók csatornája, második körben beállíthatjuk a megfelelő borítóképet csatornánk számára.

Hozd létre úgy, ahogy más közösségi média profilokon tetted. Sugározza márkád üzenetét, ragadja meg a figyelmet, kezdő brandek esetén pedig ábrázolja magát a pozicionálást.

Erre nézzünk pár példát:

 

 

Puma

Apple

Nike (érdekes, hogy a fenti kettővel ellentétben a Nike logója nem töri meg a borítókép fekete egységét)

Ha Te is hasonló profizmussal beállított képeket szeretnél, akkor borítóként az alábbi méretet használd: 2560px * 1440px

#3. Leírás & Kulcsszavak

Készítsd el csatornád leírását (amely gazdagon tartalmazzon kulcsszavakat) és adj meg tag-eket, amelyek meghatározzák márkádat, illetve amelyek alapján meg szeretnél jelenni. Ne hamarkodd el ezt a beállítást. Ne feledd, a Google után a YouTube a legnagyobb kereső. Légy hát jelen!

Link elhelyezésére is lehetőség van, így weboldaladra is átvezetheted a látogatókat. Fontos szabály: a kevesebb itt a legtöbb. Minél egyszerűbb és átláthatóbb oldalad, annál több látogatóra számíthatsz a YouTube-on keresztül.

#4. Publikálj videókat

Ezzel nyilván nem árulok nagy titkot, ugyanakkor fontos tudni milyen videók jöhetnek szóba.

A nagyobb konverziós számokat hozó videók egyértelműen a bemutató, illetve olyan videók, ahol véleményvezérek tesztelik terméked, netán szolgáltatásod.

#5. Keress követőket a személyes kommunikációért

Márkád népszerűsítésének legjobb módja, ha követőket szerzel csatornádra. Ha egyszer valaki beköveti oldalad, az értesülni fog a frissülő tartalomról, továbbá személyesen is felveheted velük a kapcsolatot, üzenetek formájában.

#6. Ne hazudtold meg meg márkád üzenetét

Maradjon meg márkád egyedi és utánozhatatlan hangja. Ha komolyan veszitek munkátokat, a videón is ez látszódjon, ha a munka körülményei lazák, ne mutasd az ellenkezőjét. Maradj végig hiteles, és mutass többet cégedből, szolgáltatásodból, termékedből, a videó lehetőségeit maradéktalanul kihasználva.

Hajrá!;)

Forrás: http://www.socialmediatoday.com/