Rendszeresen használod az Instagramot magán vagy üzleti célra, mégsem jönnek úgy a követők, ahogy az vártad?
4 gyors tippem is van, amik akár azonnali javításával, ismét pályára állíthatod fiókodat.
Miről szól az oldalad?
Nyisd meg mobilodon az alkalmazást vagy akár ide kattintva az asztali verzióját és nézz úgy a legutóbbi 9 feltöltött képedre, videódra, mintha életedben nem láttad volna őket.
Keress bennük közös pontokat és csak a 9 kép alapján próbáld meg meghatározni, hogy miről szólhat fiókod. Ha az említett 9 kép nem szolgál egy átlátható és egyértelmű üzenettel, akkor rossz úton jársz.
Válassz ki egy, az-az egy stílust, célt, üzenetet, amit Instagram fiókoddal közvetíteni fogsz. Ha ez megvan, akármi is legyen, ragaszkodj hozzá és posztolj csak a választott témáddal kapcsolatos tartalmakat.
Legyen összhangban neved és profilképed
Ha több közösségi oldalon is jelen vagy akkor megtalálhatóbb maradsz, ha ugyanazzal a névvel, illetve profilképpel vagy fent Instagramon is. Természetesen, ha Instagram jelenléted teljes mértékben más céllal jött létre, mint amit az egyéb platformokon lévő profiljaid, akkor megkülönböztetheted egy élesen elütő stílusú profilképpel és felhasználónévvel, hogy minden odalátogató számára világossá tedd: itt most egy mások oldalad fogod megmutatni.
Mutatkozz be illően!
A ‘Bemutatkozás’ menüpont üresen hagyása óriási baj lehet, hisz ez az egyetlen hely, ahol szöveges formában informálódhatnak a profilodra látogatók. Nem utolsó sorban ez az egyetlen hely is, ahova kattintható linket van lehetőséged elhelyezni. Ha teheted, színesítsd bemutatkozásod emojikkal is, hogy mindenképp megragadjon minden tekintetet az ott lévő szöveg.
Fontos egyebek
Ha a fentiek be vannak tartva, akkor már “csak” a tartalommal kell foglalkoznunk.
Itt van egy-két fontos és alkalmazandó taktika:
- Posztolj rendszeresen: Rendszeres tartalom nélkül nem ér semmit a profil és okot sem fog szolgáltatni másoknak ahhoz, hogy kövessék.
- Hashtegek: A használatok kötelező és nem elég pár általánossal megtámogatni feltöltött képeinket. A kép alá tűzött kommentbe kell írni mind a harmincat, amire lehetőségünk van.
- Aktív jelenlét: Használd ki a kommunikációs lehetőségeket, melyek az Instagramban rejlenek. Ha kommenteltek, válaszolj rá, ha tetszik egy kép, dobj rá egy like-ot, ha érdekel más tartalma, kövesd be. Légy a közösség része!
Remélem segítettek a fentiek abban, hogy egy gyors áttekintés során kiegészítsd fiókod az esetleg hiányzó részletekkel!
Forrás.: forbes.com
Online Marketing
http://kozossegimedia.hu/online-marketing-tanacsadas/