A képes folyamatábrázolás egyik legjobb eszközévé vált az Instagram galéria. 10 szabadon választható és feltölthető képpel vagy videóval ábrázolhatjuk az üzenetünket.
Mint egy modern kori online képregény.

Ahogy egyre népszerűbbek lettek a galériás tartalmak Instagramon, többen jelezték igényüket, hogy promótálnák ezen posztjaikat. Erre pedig most lehetőség is nyílt!

Lehetőség ugyan eddig is volt hasonló formátumú hirdetések futtatására, ám ha egy galériás, organikus poszt jobban teljesít a vártnál, már nem kell külön kampányt építeni a posztot tartalmazó képekből, elég rögvest meghirdetni magát a posztot.

Mire lehet kitűnően alkalmas ez a formátum?

Folyamatok ábrázolására például. Bármi, amivel megkönnyítheted a fogyasztó életét termékeddel, szolgáltatásoddal, de akár a vásárlással kapcsolatban.
Összeszerelési útmutatók, a vásárlást megkönnyítő ismertetők, termék leírások és vélemények.

Nagy előnye továbbá ennek a formátumnak, hogy időt kel fordítani rá az olvasónak. Minél több a kép és minél érdekesebb a tartalom, annál többen fogják végiglapozni.

Forrás.: http://wersm.com/