A videók előtt megjelenő 30 másodperces átugorhatatlan reklámok sokunk számára tették egyre és egyre kellemetlenebbé a YouTube-on való időtöltést.
Szerencsére ezt a Google mérte is, így a felhasználói élményre hivatkozva 2018-tól már nem kell azon aggódnunk, hogy megtekintendő kedvenceink előtt egy 30 másodperces áttekerhetetlen reklámblokkot adnak majd le.
Persze ezt nem tisztán a felhasználókért teszi a Google, ha pozitív számok jöttek volna ki ennek a hirdetési típusnak a használata során, akkor nem érdekelné őket sem, hogy reklámot kell nézned az aktuális Bogyó és Babóca epizód előtt.
A 30 másodperces reklámvideókhoz hasonlóan 20 és 15 másodperces, átléptethetetlen videók is rontják az összképet, ugyanakkor ezek a formátumok még elérhetőek lesznek egy darabig.
A 30 másodperces formátumok helyett a YouTube a 6 másodperces videóreklámokat fogja népszerűsíteni az évben. Bár ezeket is muszáj lesz majd végignézni, könnyebbséggel tölthet el mindenkit a tudat, hogy az átléptethetők esetében is 5 másodperc után nyomhattunk csak az eredetileg választott videót megjelenítő gombra.
Hova ez a sietség?
A Youtube-nak most igazán a kedvében kell járnia a felhasználóknak, ugyanis a Facebook minden mostani újításával a videómegosztó funkcióit erősíti csak. Ez pedig nagyban a YouTube területe, amit nem lenne jót átengedni a nagy kék konkurensnek.
Hogy mentse ami még bőven menthető, alkalmazáson belüli chat funkcióval és mobilon indítható live stream lehetőséggel frissíti majd alkalmazását a YouTube.
A belső chat funkciót pedig így kell elképzelni:
Forrás: socialmediatoday.com
Online Marketing
http://kozossegimedia.hu/online-marketing-tanacsadas/