Rendelkezel Facebook oldallal?

Ha igen, akkor biztosan szoktál azon gondolkozni, hogy miképp tudnád szorosabbra fűzni a követőiddel való kapcsolatot.

Mert azért lássuk be, egy oldal bekövetése még nem elég ahhoz, hogy egy közvetlen kapcsolat létesüljön a követő és a követett között. Az is anyagi befektetéssel jár, hogy csak azoknak kommunikálj, akik előzetesen a Like gomb lenyomásával jelezték, hogy egyébként érdeklődnének márkád és annak üzenete iránt.

Az oldalkezelők legtöbbje szeretné kicsit exkluzívabbá tenni ezt a közeget és egy reklámoktól mentesebb helyen megszólítani őket.

 

Létezik ilyen hely?

Egyelőre igen, a csoportok.

Azért írtam, hogy egyelőre, mert a Facebook lehetővé tette, hogy az oldalak csoportokat hozhassanak létre, ellenben még nem indíthatnak hirdetést ilyen csoportok célközönségére.

 

Így kreálhatsz csoportot oldalként

Kissé el van rejtve az átlagos felhasználók szemei elől, ezért inkább leírom, hogy miképp is lehet oldalként ezt megoldani:

A Vállalkozáskezelődből vagy a Facebook profilodból átkattintasz a Facebook oldaladra.

Ha előtted van saját oldalad, akkor jobb felül a ‘Beállítások’ gombra kell kattintatni. Ezt követően bal oldalt az ‘Oldal módosítása’ opcióra kell menni, majd itt lejjebb görgetve a ‘Lapfül hozzáadása’ gombot alkalmazni. Itt kell kiválasztani a ‘Csoportokat’, amely értelemszerűen ezentúl majd elérhető lesz oldalnézetből is, közvetlen a baloldali menüsáv alján.

Most már könnyedén létrehozhatsz csoportokat oldalad segítségével, illetve meglévőket is csatolhatsz oldaladhoz. Ezt úgy teheted meg, hogy a frissen létrehozott ‘Csoportok’ gombra kattintva, az alábbiak közül kiválasztod a számodra megfelelőt:

+1 tipp!

Csábító lehet, hogy oldalad felépítésére igen hasonlító módon, most egy csoportba gyűjtsd márkád követőit. Bele kell gondolni azonban a követők helyzetébe is. Ha már egyszer bizalmat szavaztak a tőled érkező tartalomnak, nem látják majd értelmét, hogy egy csoport keretein belül, másodjára is hozzájussanak ugyanahhoz.

A csoportnak ez esetben mindenképpen valami plusszal kell szolgálnia. Érezzék kivételesnek magukat azok, akik felvételt nyernek oda.

Mik azok az ügyek, értékek, amikért céged kiáll? A hasonló célokkal rendelkezőket nem lehetne például egy csoportba gyűjteni?

Forrás.: marketingland.com