Kifogytál az ötletekből?
Úgy érzed, hogy közösségi kommunikációdra ráférne egy kiadós vérfrissítés?
Az alábbiakban összeszedtünk 12 olyan formátumot, melyek bármelyikével új színt vihetsz közösségi jelenlétedbe:
1. Készíts egy blogbejegyzésedről videót!
A videós tartalmak az új sláger és még merőben új információkkal sem kell szolgálnod. Csak szedd elő legsikeresebb bejegyzésed és készíts belőle egy szemléletes prezentációt. Természetesen mindezt egy kamera előtt!
2. Készíts egy ‘Hogyan’ videót!
Nem kommunikálsz annyira jól kamerák előtt, esetleg nem az élő szerepléssel szeretnéd kezdeni videós pályafutásodat? Egy egyszerű képernyő rögzítés segítségével is készíthetsz hasznos mozgóképes tartalmat.
3. Légy ÉLŐ!
Ez valóban a neheze, a mély víz. Itt nincs újrafelvétel, vágás vagy bármilyen utómunka. Sőt, a technika is ellened lesz az esetek nagytöbbségében.
4. Interjúztass meg valakit!
Ez lehet élő vagy egyszeri felvétel is. Ha van olyan személy, aki iránt érdeklődnek követőid és némiképp kapcsolódik márkádhoz, üljetek le és beszélgessetek!
5. 360°-os képek feltöltése
Régen volt már igaz, mikor ez felkapott volt? Talán igen. Ettől függetlenül továbbra is remek eszköz és rengeteg lehetőség rejlik használatában.
6. Posztolj egy GIF-et!
A Facebook megjeleníti a GIF-eket és akár meghirdetett poszt esetében hirdetésként is funkcionálhatnak. A GIF-ek remekek az ‘olyan mint’ kezdetű hasonlatok ábrázolására. A közösségi média közös nyelve az ilyen mindenki által ismert helyzeteket leíró GIF-ek, meme-ek
7. Oszd meg a követőid által készített tartalmakat
Minden márkatulajdonos arra vágyik, hogy terméke, szolgáltatása annyira szeretve legyen, hogy annak felhasználói maguktól készítsenek és töltsenek fel képeket, videókat.
Ha ez adott esetedben, akkor oszd újra ezeket a tartalmakat saját felületeiden!
8. Grafikonok, infografikák használata
Adatokat, eredményeket a legszemléletesebben grafikonok segítségével lehet ábrázolni.
9. Társulj más márkával vagy véleményvezérrel!
Ez lehet egy kampány, egy termék vagy akár meghatározott időszak erejéig is. Ha vásárlóid által közkedvelt véleményvezért sikerül megszólítanod, akkor egy időre neki is átengedheted a gyeplőt és kezelheti Ő, közösségi megjelenésed.
10. Használj emojikat!
Nem csak a posztok esetén, de hirdetéseknél is használhatsz emojikat. Arra érdemes azért figyelni, hogy nem mindegyik telefon jeleníti meg ugyanúgy az adott emojikat, különbség lehet egy iOS vagy Android operációs rendszerrel rendelkező eszköz között.
11. Tegyél fel egy kérdést, kérj segítséget!
Ahogy mondani szokták, ha nyerni szeretnél a lottón, ahhoz meg kell venned a szelvényt.
Kommenteket ugyanígy akkor érhetsz el leginkább, ha kérdéseket teszel fel, esetleg segítséget kérsz, érdeklődsz követőid véleménye iránt.
12. Tégy közzé egy idézetet!
Ez igazi közönségkedvenc poszt lehet. Az idézetről kifejtheted véleményed és akik egyetértenek vele egy like-al jelezhetik is mindezt.
Nos, melyikkel kezded ma?
Forrás.: /blog.bufferapp.com
Online Marketing
http://kozossegimedia.hu/online-marketing-tanacsadas/