Mik a karakter korlátok Twitteren?
Pavlovi reflex már a válasz: 140 karakter!

 

Mit köszönhetünk az új Twitter frissítésnek?
Nem többet, mint hogy most már a multimédiás tartalmakon és linkeken túl tényleg 140 karakternyi lehetőségünk van üzenetünk kifejezésére.

Nézzük részletesebben, milyen formátumok és címkézések nem jelentenek többé karaktertöbbletet:

 

Válaszok

Mikor reagálunk egy felhasználó tweetjére, az üzenetünk a felhasználó nevével fog kezdődni, valahogy így: @felhasználó. Ezzel a Twitter megjelöli az idézett felhasználót az üzenetedben, ami idáig jelentős karakterkiesést jelentett, hisz egy egyszerre több felhasználónak szánt üzenet során már el is felejthettük a mondandónk felét.

A frissítésnek köszönhetően többé már nem fog karakterként számítani a megszólított felhasználó ID-ja. Egyszerűbb, gyorsabb és máris közvetlenebb.

 

Csatolmányok

Jó hír továbbá, hogy többé sem a csatolt képek,, gif-ek, videók, linkek vagy akár az idézett tweetek nem fenyegetik a nettó 140 karakternyi lehetőségünket. Ez a frissítés csak színesíteni hivatott a Twitter üzenőfalát és kedvező lesz mindazok számára, akik szívesen kommunikálnának több multimédiás tartalommal.

 

Idézetek

Saját tweetjeidet is idézheted, újraposztolás vagy akár kiegészítés céljából. Így hosszabb gondolatmeneteket is közzétehetsz, illetve újra próbaútra indíthatod a kevés figyelmet generáló tartalmaidat.

 

Ég veled ‘@’

Mostantól nem szükséges használnunk a ‘@’ karaktert mások megjelölése során. Ha másra nem, esztétikai és szövegszerkesztési okokból örülhetünk ennek az apróságnak.

 

Ugyan maga a Twitter kevéssé elterjedt és használatos kis hazánkban, a tech szféra és a sajtó véleményvezérei mind aktív használói a felületnek, így akinek ez a réteg lenne a célcsoportja, ne habozzon élni a fenti frissítés adta újdonságokkal.

 

Zárásképp pedig saját véleményem 140 karakterben:

“A fix 140 karakter által meg tudjuk tervezni stratégiánkat, hiszen előre kidolgozhatjuk azt. Kár, hogy ezzel pont a Twitter lényege vész el.”

 

 

Forrás: https://blog.bufferapp.com/