Hamarosan olyan funkcióval gazdagodik a Facebook Messenger, aminek minden hirdető örülni fog…ellenben minden felhasználó utálni fogja.

Íme!

Hírfolyam hirdetések jelennek majd meg a Messenger alkalmazás felületén!

A hírfolyam és a Facebook jobb oldali oszlopa nem tömhető a végtelenségig reklámokkal ugyebár. Egy idő után zavaró lett volna a felhasználók számára, hogy a nekik szánt tartalom már nem áll másból, mint reklámokból.

Egyéb felületeken kellett hát folytatni a hirdetések megjelenítését. Ilyen felületek az Instagram, az egyéb alkalmazások és oldalak (amik az Audience Network részét képzik), a Groups alkalmazásuk és most a Messenger.

Hol és hogyan?

Bár még csak tesztelési fázisában van a funkció, a tervezett frissítés után már könnyen kiválaszthatjuk, hogy a hírfolyamba szánt hirdetéseink itt is megjelenhessenek.

Ez pedig igen nagy helyet fog követelni magának, az app felületéből:

Nagynak nagy!

A funkció használatához természetesen oldalunkon engedélyezni kell a kapcsolatfelvétel lehetőségét.

Ezzel a lehetőséggel a Facebook integrált egy olyan új reklámfelületet a hirdetési rendszerébe, amely már ismert annak felhasználói számára és amelyet ezáltal már bátrabban mernek majd használni a hirdetők is.

A Messengerben megjelenő hirdetések, a jelenleg elérhető ismerőseink sávja és a kedvenceinket mutató sáv között fog várhatóan elhelyezkedni.

Szerintem

Véleményem szerint az igen nagy területet elfoglaló reklámok már végképp idegesítőek lesznek a felhasználóak számára, kiváltképp ha ez megnövelt adatforgalommal is jár.

Persze kíváncsian várom a Facebook értékelését is!

Forrás: marketingland.com