A Pinterest folytatja a fejlődést, hogy minél hasznosabb eszköz legyen az online kereskedelem számára. Már havonta 150 millióan látogatják a platformot, és 75%-a a lementett pin-eknek üzleti oldalakról történik. Ezt szem előtt tartva 3 új hirdetési opcióval állt elő a Pinterest, és bővítette a pin promótálási lehetőséget is.
Promoted Apps
Ez arra szolgál, hogy segítse a felhasználókat rátalálni és letölteni az iOS alkalmazásokat, közvetlenül egy Pin-ről.
Az új Pin-ek úgy jelennek meg, hogy egy “Install” (Telepítés) gomb lesz látható a kép alatt, elősegítve az azonnali cselekvést.
One-Tap Promoted Pins
A második újdonságban “egy érintéssel” juthatunk el a Pin-ről a forrásra, ahonnan származik a tartalom.
Még tesztelés alatt van ez a fajta hirdetés, de sok márka már jó eredményekről adott visszajelzést. Idővel az összes hirdetőnek elérhetővé válik majd a funkció.
Promoted Video
A harmadik újdonság pedig a promótálható videók.
Igazából augusztus óta él ez az opció, de most kiterjeszti a Pinterest az Egyesült Királyságra is. A platformon egyébként 60%-os videó mennyiség növekedést mértek az elmúlt évben, ami összhangban van az átlagos online trendekkel.
A promótált videók 5 perc hosszúságúak lehetnek, és ahogy a fenti bemutatóban is látszik, a tartalom úgy mozog, ahogy a felhasználó görget, hasonlóan a Cinematic Pin-ekhez. Ha rákattintunk egy új ablakban nyílik meg a videó, alatt releváns termékeket listázva.
Habár messze elmarad a jelenlegi nagy játékosoktól a Pinterest, a közösségi média világát illetően, egyre fontosabb és használhatóbb részét tudja képezni egy online boltnak. Nem beszélve arról, hogy még mindig rengeteg nőt lehet eleréni a platformon, a csak nekik szánt témákban kötelező elem!
Ha még nem alklamazod közösségi média jelenlétedben, érdemes lassan ismerkednek vele, és elgondolkodnod a beiktatásán!
Kiemelt kép forrása: Flickr – Joe The Goat Farmer
Online Marketing
http://kozossegimedia.hu/online-marketing-tanacsadas/