A Pinterest folytatja a fejlődést, hogy minél hasznosabb eszköz legyen az online kereskedelem számára. Már havonta 150 millióan látogatják a platformot, és 75%-a a lementett pin-eknek üzleti oldalakról történik. Ezt szem előtt tartva 3 új hirdetési opcióval állt elő a Pinterest, és bővítette a pin promótálási lehetőséget is.

Promoted Apps

Ez arra szolgál, hogy segítse a felhasználókat rátalálni és letölteni az iOS alkalmazásokat, közvetlenül egy Pin-ről.

Az új Pin-ek úgy jelennek meg, hogy egy “Install” (Telepítés) gomb lesz látható a kép alatt, elősegítve az azonnali cselekvést.

pin-ads3

Forrás: socialmediatoday.com

One-Tap Promoted Pins

A második újdonságban “egy érintéssel” juthatunk el a Pin-ről a forrásra, ahonnan származik a tartalom.

one-tap-fossil-final

Forrás: socialmediatoday.com

Még tesztelés alatt van ez a fajta hirdetés, de sok márka már jó eredményekről adott visszajelzést. Idővel az összes hirdetőnek elérhetővé válik majd a funkció.

Promoted Video

A harmadik újdonság pedig a promótálható videók.

Igazából augusztus óta él ez az opció, de most kiterjeszti a Pinterest az Egyesült Királyságra is. A platformon egyébként 60%-os videó mennyiség növekedést mértek az elmúlt évben, ami összhangban van az átlagos online trendekkel.

A promótált videók 5 perc hosszúságúak lehetnek, és ahogy a fenti bemutatóban is látszik, a tartalom úgy mozog, ahogy a felhasználó görget, hasonlóan a Cinematic Pin-ekhez. Ha rákattintunk egy új ablakban nyílik meg a videó, alatt releváns termékeket listázva.

Habár messze elmarad a jelenlegi nagy játékosoktól a Pinterest, a közösségi média világát illetően, egyre fontosabb és használhatóbb részét tudja képezni egy online boltnak. Nem beszélve arról, hogy még mindig rengeteg nőt lehet eleréni a platformon, a csak nekik szánt témákban kötelező elem!

Ha még nem alklamazod közösségi média jelenlétedben, érdemes lassan ismerkednek vele, és elgondolkodnod a beiktatásán!

 

Kiemelt kép forrása: Flickr – Joe The Goat Farmer