A Good Idea Factory tollából

2014/12/05

5 lecke a digitális marketingről

Bill Carmody már 20 éve a digitális marketing világába dolgozik, lévén nagy veterán, megosztott a nagyérdeművel 5 dolgot, amit érdemes megfogadnunk és alkalmaznunk a saját marketingünkben […]
2014/11/24

Marketing 101 – ki, mit akar?

Célunk információt juttatni sok vállalkozóhoz, legyen szó öreg rókáról, vagy olyanról, aki még csak gondolataiban az. Ettől függetlenül természetesen szeretnénk olyan dolgokat megosztani, amik tulajdonképpen bárkinek […]
2014/08/11

10 közösségi média adat, melyet illik a vállalkozásodnak figyelembe vennie

Annak ellenére, hogy ezek az adatok 2013-ról valóak, a lényeget meglehetősen jól tükrözik. A közösségi média bebizonyította helyét a marketing világában, és a különböző márkák és […]
2014/08/07

A B2B Online Marketing tevékenység alapja

A B2B (business to business) vállalkozások gyakran nem szentelnek nagy jelentőséget az igen is fontos, online marketing eszközöknek, csak a maradék összegeket költik rá, és nem […]
2014/07/23

Sör vagy Bomba?

Nem kell gyakran párhuzamot vonnunk a két dolog között, de ebben az esetben igen, mert egy sör promóciót bomba merényletnek hittek a járókelők. A Coors Light […]
2014/07/23

12 híres logo rejtett üzenete

1. Az első a Coca Cola jól ismert piros-fehér logója volna. Sokan nem vették még észre, de ha jól megnézzük, a dán zászlót rejtegeti az egyik […]
2014/07/01

Reklám az űrben

A “space advertising” vagy űr-reklámozás reklámeszközök alkalmazását jelenti az űrben, vagy valamilyen űrutazáshoz kapcsolható termékmegjelenés. Habár nagyon kevés példa volt rá, rengetegen jelentkeztek már, hogy hirdetnének […]
2014/06/23

A Világbajnokság a Zene és a Márkák

Egyik előző bejegyzésünkben már foglalkoztunk a nagyvállalatok reklámjaival, melyeket a foci Világbajnokságra készítenek, de ebben a bejegyzésben a zene szerepét szeretnénk kiemelni, amely hozzájárul márkájuk erősítéséhez. […]