Online marketing jóslatok 2017-re
2016/12/12
5 tipp, hogy felfrissítsd a LinkedIn profilodat
2016/12/16
Mutasd mind

Ilyen legyen céges YouTube oldalad

Céges YouTube csatorna megléte egyelőre nem túl gyakori, persze éppen emiatt rengeteg pluszt jelenthet ha már rendelkezel egy a saját céged nevét viselő csatornával.

A neheze nem is a csatorna létrehozásában rejlik, sokkal inkább annak rendszeres tartalommal történő ellátásában.

A következőkben adnék néhány tippet, hogy mire használhatod céged YouTube csatornáját még akkor is, ha nem vagy “nagy videós”.

Mindenki számára elérhető tárhely

Csak azért mert lesz egy csatornád, még nem jelenti azt, hogy elsődlegesen oda is kell gyártanod a tartalmad. Ha követőid aktívabbak Facebookon, akkor ott add meg nekik amit szeretnének. Ez esetben pedig használd YouTube csatornád, Facebook élő videóid tárhelyéül, ahol a későn kapcsolók, vissza tudják nézni a tartalmat.

Mutasd a terméked

A YouTube már sokak számára a Google utáni legnépszerűbb kereső. Ha fizikai terméket értékesítesz, mindenképp legyenek rajta a termékekkel kapcsolatos élményvideók. Itt ne a száraz tényeket hangsúlyozd, mutasd meg nekik a terméked minden szemszögből, kicsomagolás közben vagy használat alatt. Ha bonyolult összeszerelni, beüzemelni, akkor segíts nekik egy útmutató videóval ami lépésről lépésre megmutatja a teljes folyamatot. Értékelni fogják!

Amennyiben Te nem vagy szakértője az adott terméknek, akkor hívj meg olyan véleményvezéreket, akik tesztelnék az árut és készítenének is erről egy bemutató videót.

Ahogy korábbi cikkemben is írtam, a megvalósítást bízd a célcsoportod által követett véleményvezér kreativitására. Nem véletlenül követik annyian, tudja milyen formában kell megalkotni majd a kritikát.

Tevékenységedhez kevésbé kapcsolódó tartalom

A YouTube kilép hamarosan mezei videómegosztó korlátaiból és elindul az önálló közösségi oldal felé válás útján, ahol majd még mindig a videós tartalom lesz az úr, de már nagyobb lehetőségeid lesznek csatornád személyre szabásában és a másokkal való kapcsolattartásban.

Hogy követőid is lássák, hogy a reklámon túl más szerepet is betölt céged életében a YouTube csatornád, adj olyan tartalmat, amire nem számítanak.

Például: lejátszási lista a boltodban vagy irodádban hallható zenékről, a termék fogyasztásához, használatához javasolt dalok stb..

Ihlet válságban vagy?

Nem kell mindig neked előrántani a nyulat a kalapból. Reflektálj olyan videókra, melyek éppen népszerűek a héten a YouTube oldalán. Itt megtalálsz minden ilyen videót;)