Egyszerűsíti hirdetési lehetőségeit a Facebook!

Akik számára túlbonyolított volt a Facebook hirdetési lehetőségeinek szerteágazása, most örülhetnek, hisz 17 eddig hirdethető formátumtól válik meg a legnagyobb közösségi média felület.

A döntés mögött, mindazok megsegítése állhat, akik a túlburjánzó lehetőségek miatt, nem mertek eddig belevágni a Facebook nyújtotta hirdetési lehetőségekbe. A Facebook (természetesen önös érdekből is) szeretné, ha a rendszerét használó hirdetők minél inkább meg lennének elégedve a hirdetéseik eredményeivel. Ehhez pedig nem feltétlen a kedveléseken és nézettségen, hanem a konkrét eladásokon vezet az út, így ezek tökéletesítésére fektet inkább hangsúlyt a jövőben a Facebook.

Hogy pontosan milyen formátumok nem képezhetik majd hirdetéseink tárgyát, arról itt láthatunk egy gyors listát:

 

  1. Az áruházban lévő termékek meghirdetése.
  2. Politikai támogató posztok hirdetése.
  3. Egy másik alkalmazás által, az oldalunkon megjelenített poszt hirdetése.
  4. Televíziós műsor, film vagy egyéb tartalom megtekintéséről szóló poszt hirdetése.
  5. Megosztott lejátszási lista meghirdetése.
  6. Eseményen való részvétel hirdetése.
  7. A Facebook alkalmazásán keresztül rögzített felvételek, képek hirdetése.
  8. Sport esemény meghirdetése.
  9. Feltöltött vagy megosztott fájlok meghirdetése.
  10. Profilkép megváltoztatásának meghirdetése.
  11. Megosztott kommentek meghirdetése.
  12. Kulturális események promóciója.
  13. Hely ajánlások hirdetése.
  14. Szavazás hirdetése.
  15. Jegyzet hirdetése.
  16. Becsekkolás meghirdetése.
  17. Eladó terméket ismertető poszt hirdetése.

Ha a fentiek valamelyikét még mégis futtatnád, akkor azt szeptember 29-ig teheted meg!

Forrás: http://marketingland.com