Egyszerűsíti hirdetési lehetőségeit a Facebook!
Akik számára túlbonyolított volt a Facebook hirdetési lehetőségeinek szerteágazása, most örülhetnek, hisz 17 eddig hirdethető formátumtól válik meg a legnagyobb közösségi média felület.
A döntés mögött, mindazok megsegítése állhat, akik a túlburjánzó lehetőségek miatt, nem mertek eddig belevágni a Facebook nyújtotta hirdetési lehetőségekbe. A Facebook (természetesen önös érdekből is) szeretné, ha a rendszerét használó hirdetők minél inkább meg lennének elégedve a hirdetéseik eredményeivel. Ehhez pedig nem feltétlen a kedveléseken és nézettségen, hanem a konkrét eladásokon vezet az út, így ezek tökéletesítésére fektet inkább hangsúlyt a jövőben a Facebook.
Hogy pontosan milyen formátumok nem képezhetik majd hirdetéseink tárgyát, arról itt láthatunk egy gyors listát:
- Az áruházban lévő termékek meghirdetése.
- Politikai támogató posztok hirdetése.
- Egy másik alkalmazás által, az oldalunkon megjelenített poszt hirdetése.
- Televíziós műsor, film vagy egyéb tartalom megtekintéséről szóló poszt hirdetése.
- Megosztott lejátszási lista meghirdetése.
- Eseményen való részvétel hirdetése.
- A Facebook alkalmazásán keresztül rögzített felvételek, képek hirdetése.
- Sport esemény meghirdetése.
- Feltöltött vagy megosztott fájlok meghirdetése.
- Profilkép megváltoztatásának meghirdetése.
- Megosztott kommentek meghirdetése.
- Kulturális események promóciója.
- Hely ajánlások hirdetése.
- Szavazás hirdetése.
- Jegyzet hirdetése.
- Becsekkolás meghirdetése.
- Eladó terméket ismertető poszt hirdetése.
Ha a fentiek valamelyikét még mégis futtatnád, akkor azt szeptember 29-ig teheted meg!
Forrás: http://marketingland.com
Online Marketing
http://kozossegimedia.hu/online-marketing-tanacsadas/